יש חיים אחרי "המקור": עפר שלח יגיש את "הינשופים" בערוץ 8

"הינשופים" היא רצועת התרבות הלילית האקטואלית של ערוץ 8 בהוט ■ שלח יגיש סדרת תוכניות נושא במסגרת הרצועה, שיעסקו בין השאר במנהיגים ובמלחמות בארץ ובעולם

יש חיים אחרי "המקור": העיתונאי עפר שלח יצטרף אל צוות מנחי "הינשופים", רצועת התרבות הלילית האקטואלית של ערוץ 8 בהוט. שלח יגיש סדרת תוכניות נושא במסגרת הרצועה, שיעסקו בין השאר במנהיגים ובמלחמות, בארץ ובעולם, בהקשרים אקטואליים ותרבותיים.

במסגרת העונה החדשה, שצפויה לעלות בחודש הבא, יוקדש יום רביעי ל"ינשופים מתחלפים", שבמסגרתו יגישו את הרצועה לחלופין אנשי תרבות ועיתונאים מובילים, שיביאו את השקפתם האישית והייחודית לרצועת התרבות.

שלח, שכתב בין היתר את הספרים "המגש והכסף" ו"שבויים בלבנון", החל את דרכו העיתונאית ככתב וסגן עורך במדור הספורט של "מעריב", והוא משמש מזה שנים כפרשן ומגיש בערוץ הספורט. בנוסף לכך הגיש שלח את התוכניות "שישי" ו"המקור" בערוץ 10.

את העונה החדשה של "הינשופים", שתעלה לאוויר ב-6.11, ימשיכו להגיש מודי בר-און, רוגל אלפר ויאיר ניצני.

מנהל ערוץ 8 בHOT, אייל אופנהיים, מסר: " רצועת "הינשופים" שלנו חוזרת למסך לעונה שנייה. אנו מבטיחים להמשיך לטפל ולגעת בכל מקום בו חיה ונושמת התרבות הישראלית. עפר שלח, שמצטרף אלינו העונה, מביא עמו השקפת עולם וידע הייחודים לו ואנו גאים לתת לו את הבמה".