סטודנטים שלחו ליו"ר תנובה "שי לחג": "נמשיך בחרם"

הסטודנטים המחרימים את תנובה שלחו לשלמה רודב חבילה ובה מוצרים של תנובה שלא נכללו ברשימת המוצרים שמחירם יוזל מחר - והבהירו: המאבק לא יעצור כאן

אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל-אביב שלחה היום (ב') "חבילת שי לחג" ליו"ר תנובה החדש, שלמה רודב, הכוללת מוצרים של החברה שלא נכללו ברשימת המוצרים שמחירם יוזל ממחר (ג') ב-15%.

בין המוצרים: שעועית קפואה "סנפרוסט", קציצות עוף "מאמא עוף", פסטרמה הודו "טירת צבי", שוקו "שוק", שמנת "השף הלבן" ועוד.

במכתב שצורף לחבילה כתבו הסטודנטים: "אנחנו מאמינים שכיו"ר דירקטריון תנובה תהיה קשוב לצרכנים ותוביל מדיניות אשר תטיב עמנו, שלא על חשבונם של הרפתנים והעובדים. כמו כן, אנו קוראים לך להידברות ונשמח להיות שותפייך במהלך.

"אנו מציעים כי נפנה יחד אל ממשלת ישראל ונגבש פתרון רחב לבעיית יוקר המחיה, שלא באמצעות פיטורי עובדים, יבוא מאסיבי או פגיעה ברפתנים. אנחנו מאמינים כי שיתוף-פעולה ביננו יוביל להצלחה".

אורי רשטיק, יו"ר אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל-אביב, אמר כי ההוזלות עליהן הכריזה תנובה הן "הישג גדול" לצרכנים, אך הבהיר כי המאבק לא ייעצר כאן: "אנחנו ממשיכים בחרם על תנובה, ומחר נקיים סיירות סופרמרקטים נוספות ברחבי הארץ. אנחנו קוראים לציבור להמשיך ולהימנע מקנייה של מוצרי תנובה. יחד נוכל להביא להוזלות מחירים קבועות של מוצרים רבים נוספים".