אפליקציה סלולרית

חינם

bit.ly/q4uEZN

Doweet: מינגלינג דיגיטלי

Doweet היא אפליקציית אייפון המקשרת בין העולם החברתי שלכם לבין לו"ז האירועים האישי. מאחוריה עומד גל הרט, יזם ישראלי בן 15. לאחר התממשקות לפייסבוק, האפליקציה מאפשרת ליצור בקלות אירוע (הקרוי Doweet), להזמין אליו חברים ולנהל סביבו שיחה. כדי ליהנות מהשירות צריכים גם החברים של המשתמש להוריד את האפליקציה, כשבעת יצירת האירוע, המשתמש נחשף לכל חברי הפייסבוק שלו שכבר משתמשים ב-Doweet. כך, ניתן לארגן פיקניק לחברים או מסיבת הפתעה לבן הזוג, ולנהל את השיחה עם החברים סביב האירוע, כגון מה צריך להביא ומתי יש להגיע, במערכת התגובות המובנית באפליקציה. הורדה חינם (bit.ly/q4uEZN). בקרוב גם באנדרואיד.

אתר רכישות

חינם

couponight.co.il

קופונייט: קופונים לבילוי לילי

שוק הקופונים הישראלי נראה רווי למדי, אולם זה עדיין לא מונע מהיזמים הישראלים להקים עוד ועוד מיזמי הטבות מקוונים, שמנסים לפנות לקהלי יעד מובחנים. אתר קופונייט (couponight.co.il) נופל בדיוק בנישה הזו ומיועד לקהילת הבליינים הלילית. הוא מציג 6 הטבות, המציעות הנחות בשיעור של כ-30% על רכישת משקאות אלכוהוליים בכ-40 בתי עסק ברחבי הארץ. הקופונים, שתקפים לשימוש לתקופה של 21 ימים (כולל סופי שבוע), קבועים וניתנים למימוש בכל אותם ברים ומקומות בילוי שמשתפים פעולה עם האתר וההטבה הספציפית. לאחר הרשמה קצרה (אפשר גם באמצעות חשבון הפייסבוק), ניתן לרכוש את הקופונים בכרטיס אשראי. ההטבה נשלחת מייד לתיבת המייל ובהודעת טקסט לטלפון הסלולרי.

אפליקציית פייסבוק

חינם

ZoZa Tree: פרסומת בתשלום

פרסומות וידיאו ובאנרים הם חלק מהשגרה של כל גולש באינטרנט, לפחות אלו שלא משתמשים בתוספים ותוכנות לסינון פרסומות ותכנים שיווקיים. אפליקציית ZoZa Tree (bit.ly/r0QMyO) מתיימרת דווקא לשכנע אותנו לצפות בפרסומות באמצעות תגמול אישי, או לפחות פוטנציאל לתגמול כזה. היא מציגה בפני הגולש בפייסבוק עץ אינטראקטיבי, כשכל לחיצה על אחד מהעלים פותחת בפני הגולש חלונית פופ-אפ ובה פרסומת וידיאו קצרה או פרס, כאשר ההסתברות לזכייה בפרס הולכת וגוברת ככל שהגולש לוחץ על יותר עלים ונחשף כך ליותר פרסומות. מאחורי האפליקציה עומדים שני יזמים צעירים: יוסי זרבי ויניב זהר, והיא תושק באופן רשמי בתחילת השבוע הבא לאחר שנוסתה בקרב כ-2,000 גולשים.