מנכ"ל רשות השידור למנהלי רשתות הרדיו: כהונתכם לא תוארך

יוני בן-מנחם הודיע למנהלי רשת א', רשת ב', רשת ג', רק"ע ורדיו 88FM כי הוא אינו מתכוון להמשיך את כהונתם, וזאת ללא שימוע כקבוע בחוק

מנכ"ל רשות השידור, יוני בן-מנחם, הודיע למנהלי רשתות הרדיו רשת א', רשת ב', רשת ג', רק"ע ורדיו 88FM כי הוא אינו מתכוון להמשיך את כהונתם, וזאת ללא שימוע כקבוע בחוק.

בימים האחרונים נפגש בן-מנחם עם 5 מנהלי רשתות הרדיו לפגישות אישיות שהוגדרו כפגישות עבודה. יצוין כי מנהלי הרשתות נבחרו לתפקיד לפני כ-3 שנים בהליך של מכרז ולא במינוי בפועל. כמקובל במכרזים של המדינה, הוגדר כי המינוי הוא לתקופה ראשונה של 3 שנים ואז לעוד 3 שנים נוספות - אלא אם כן יוחלט אחרת על-ידי ההנהלה.

ואולם, בניגוד לנוהל התקין, במהלך הפגישות הודיע בן-מנחם למנהלים כי אין בכוונתו להאריך את כהונתם כפי שמקובל וכפי שמצוין במכרזים, וכי בכוונתו לרענן את השורות.

ל"גלובס" נודע כי בחלק מהפגישות אף נכח סמנכ"ל כוח-אדם ומינהל של רשות השידור, צבי צימרמן, וכן מפיק "פוליטיקה" ומי שנחשב ליד-ימינו של בן-מנחם, זליג רבינוביץ', למרות שהאחרון אינו בעל תפקיד רשמי כלשהו.

גורמים ברשות השידור הביעו תמיהה על ההחלטה. "לא ברור למה ההנהלה קיבלה החלטה להדיח את כולם, במקום לבחון כל מנהל לגופו ולקיים עמו דיון בעניין", אמרו הגורמים.

מרשות השידור נמסר: "אין תגובה".