דייוויד פדרמן על המחאה: "לולא הילדים הייתי עוזב הארץ"

בראיון לאתר "one" מביע פדרמן תמיכה במחאת מעמד הביניים, אך תוקף את תופעת "שנאת העשירים": "יצחק תשובה לא עשה כלום לאף אחד, גם נוחי דנקנר לא. לבוא ולזרוק עליהם בוץ זה לא מקובל"

דייוויד פדרמן, מבעלי מכבי ת"א בכדורסל ואחד מאנשי העסקים הבולטים בישראל, הודף בראיון לאתר "one" את ההתקפות נגד הטייקונים בישראל, לצד הבעת תמיכה במחאה החברתית.

"עשו כאן דברים שלא היו צריכים לקרות", אומר פדרמן בהתייחסו ליוקר המחיה, "ולכן המחאה הזו נכונה ב-100%. אבל היו מקומות שזה עבר את גבול הטעם הטוב; הקטע הזה שבו להיות עשיר או טייקון שצריך עוד מעט לברוח מהארץ... יצחק תשובה לא עשה כלום לאף אחד, גם נוחי דנקנר לא. לבוא ולזרוק עליהם בוץ זה לא מקובל".

פדרמן סבור ש"שחקו בצורה נוראית את מעמד הביניים", אך גם אומר שלולא המשפחה - היה עוזב את הארץ: "מצד אחד הם (המפגינים) צודקים ומצד שני ממאיסים את הרצון להיות פה; זה מגעיל. אם לא היו לי כל כך הרבה ילדים ונכדים הייתי נוסע מפה".

כאשר נשאל האם אווירת "שנאת העשירים" היום מסוכנת, ענה פדרמן: "אני מאוד מקווה שזה לא ככה, אבל יש פה איזו תופעה שצריך לגנות אותה וצריך לדעת איפה הגבול. אנחנו חיים בעולם מסוכן, מה שקרה ביוון ומה שקרה באיטליה ואילו השלכות יש לזה. צריך סבלנות, ולרסן קצת".