שלושה ישראלים ברשימת 100 המשפיעים של ביזנס אינסיידר

גל טריפון ממדיה מיינד, ואורן נצר מ-DoubleVerify, נבחרו לרשימה היוקרתית של בלוג הטכנולוגיה הנחשב - The Silicon Alley 100, שמדרגת את האנשים המשפיעים ביותר בתחום הטכנולוגיה בניו יורק

שלושה ישראלים נבחרו לרשימה השנתית היוקרתית של בלוג הטכנולוגיה הנחשב ביזנס אינסיידר, The Silicon Alley 100, שמדרגת את האנשים המשפיעים ביותר בתחום הטכנולוגיה בניו יורק.

ברשימה נמצא גל טריפון, מנכ"ל ומייסד שותף של חברת מדיה מיינד, שנמכרה ביוני השנה תמורת 517 מיליון דולר לחברת DG.

טריפון הוביל את מדיה מיינד לאחד האקזיטים הגדולים בשוק האינטרנט המקומי, בהמשך להנפקה מוצלחת לפי שווי של 206 מיליון דולר אחרי הכסף.

בביזנס אינסיידר מציינים לטובה את העובדה שטריפון, שהפך למנהל תחום הדיגיטל ב-DG, הביא איתו לחברה הרוכשת את כל צוות העובדים של מדיה מיינד.

ישראלי נוסף ברשימה הוא אורן נצר, מנכ"ל ומייסד שותף של חברת DoubleVerify, שהוביל את החברה לגיוס גדול של 33 מיליון דולר בסוף אוגוסט השנה. סך הגיוסים של דאבל וריפיי הוא 46.5 מיליון דולר, לפי שווי של 200 מיליון דולר. הטכנולוגיה של דאבל וריפיי מאפשרת למפרסמים לדעת שהמודעות שהם מעלים לאינטרנט אכן עומדות ביעדיהן.

החברה עובדת מול סוכנויות ורשתות פרסום מובילות ומשרתת לקוחות גדולים כמו קוקה קולה, ג'ונסון אנד ג'ונסון, בנק אוף אמריקה ואמריקן אקספרס.

הישראלי השלישי ברשימה הוא למעשה ישראלי לשעבר: אורי אלון, מייסד ומנכ"ל Julpan, שנמכרה אחרי שנה בלבד לחברת טוויטר.

עבור אלון זה היה האקזיט השני בתוך חמש שנים. את החברה הראשונה שהקים - אוריון- הוא מכר לגוגל. בעקבות הרכישה, מונה אלון למנהל הנדסה בטוויטר והוא נחשב לישראלי הבכיר ביותר בחברה.