תושב חוץ רכש 6 דירות במגדל בר"ג ב-10.5 מ' ש'

מחיר הדירה הקטנה ביותר שנרכשה במסגרת העסקה עמד על 1.58 מיליון שקל ומחיר הדירה היקרה - 2.2 מיליון שקל

למרות ניסיונות חוזרים ונשנים של האוצר להוציא משקיעים אל מחוץ לשוק המגורים, המשקיעים מצידם ממשיכים לרכוש דירות גם בימים בהם רוכשי הדירות האחרים מדירים את רגליהם ממשרדי המכירות.

לגלובס נודע כי תושב חוץ ממוצא רוסי רכש לאחרונה 6 דירות במגדל סיטי טאוור במתחם הבורסה ברמת גן. עלות 6 הדירות יחד - 10.5 מיליון שקל. מדובר בדירות 2 חדרים בשטחים שונים הנעים בין 60 מ"ר ל-85 מ"ר בחמש הקומות העליונות של המגדל המתנשא לגובה 40 קומות. כל הדירות שנרכשו משופצות, מרוהטות לחלוטין ואף מושכרות לשנתיים הקרובות במחירים שבין 5,800 שקל לחודש ל-7,000 שקל לחודש.

מחיר הדירה הקטנה ביותר שנרכשה במסגרת העסקה עמד על 1.58 מיליון שקל ומחיר הדירה היקרה - 2.2 מיליון שקל. הדירות נרכשו משלושה בעלים שונים כאשר הרכישה בוצעה תוך 10 ימים בלבד.

עוד נודע ל'גלובס' כי הדירות כולן נרכשו להשקעה כאשר הרוכש ראה בפועל רק אחת מהן כשהגיע לביקור בזק בארץ. את שאר הדירות ראה רק בתמונות ובסרטוני וידאו. הרוכש הוא יהודי ממוצא רוסי המתגורר בסנט פטרסבורג ומחזיק גם בנדל"ן במזרח אירופה.

העסקה בוצעה על ידי פירמת הנדל"ן "נדלנצ'יק בוטיק נדל"ן" שבבעלות מאיר ליסקר. לדברי יובל אביטן שתיווך בעסקה: "העסקה כללה מספר דירות ברמת גימור גבוהה שמרביתן ממוקמות בצמידות. למרבית הדירות חניות צמודות מה שמעלה את ערכן". ליסקר הוסיף ואמר כי: "כל הדירות שנרכשו במסגרת העסקה מושכרות לתקופה ארוכה ומניבות למעלה מ-5.5% על ההשקעה לרוכש".

מגדל סיטי טאוור שממוקם בלב מתחם הבורסה ברמת גן נוהל עד לא מזמן ע"י רשת שרתון העולמית ולאחרונה עבר לניהול רשת פתאל בבעלות איש העסקים והמלונאות דוד פתאל תחת המותג המלונאי "לאונרדו". במגדל חדרי מלון וכ-200 דירות מגורים הגדלים שונים.