"סברי מרנן" בראש טבלת הרייטינג השבועית עם 27%

"שלוש" של קשת במקום השני עם 26.4%, ו"אחד נגד 100" של רשת במקום השלישי עם 26.3%

"אחד נגד 100" של זכיינית ערוץ 2 רשת היא ההצלחה הגדולה של השבוע האחרון, שבוע שידורים לא שגרתי לאור יום הכיפורים. התוכנית מצליחה לגעת בשיא נוסף של 26.3% צפייה ומשתבצת במקום השלישי בטבלת הרייטינג השבועית. עדיין מקדימות אותה שתי תוכניות של קשת, שתיהן שודרו במוצאי יום כיפור.

באופן כללי ניתן לראות כי זה שבוע של סוגה גבוהה עם נתונים גבוהים לשורה של משדרים תיעודיים. "צבא העם" של חיים יבין (רשת), עם 21.2%; "זה לא צדק" של טלי בן-עובדיה על עסקאות טיעון בבתי המשפט (קשת) עם 20.6%; "מחפשים את אדריאן", סרט דוקומנטרי נוסף של קשת, הגיע למספרים דומים.

עוד בשבוע זה ניתן לראות הבדל נדיר בתפיסת השידורים בין ערוץ 10 לבין קשת במוצ"ש. בעוד שערוץ 10 בחר להקדיש את ערב השידור ליום השנה למלחמת יום הכיפור, זכיינית ערוץ 2 ביקשה לחזור לשידורי הלוח הרגילים. הרייטינג, כצפוי, היה לצדה של קשת בעניין הזה - "סברי מרנן" השיגה 27% והתייצבה בפסגה, והדוקו-ריאליטי "שלוש" השיג רייטינג של 26.4% והגיע למקום השני בטבלה השבועית.

ערוץ 10 נשאר הרבה מאחור, אבל לא משום שלא הציב לוח שידורים ראוי - "בנהלל לא בוכים" הגיעה ל-6.2%, וסרט התעודה "אל המוות הישרנו" גרף 5.1% בלבד.

מהדורת מוצ"ש של חדשוות ערוץ 2 זכתה לרייטינג של 24.7%, ואילו בחדשות ערוץ 10 זכו ל-8.2%. "כלבוטק" של רשת, ששודרה השבוע, השיגה 23% צפייה.

רייטינג שבועי 2 אוקטובר
 רייטינג שבועי 2 אוקטובר