Archos מציעה טאבלט ב-1,400 שקל שיפעל על אנדרואיד

קטגוריית הטאבלטים היחסית זולים בישראל ממשיכה להתרחב ■ הטאבלט שוקל 465 גרם והוא יחסית דק: 11.7 מ"מ ■ מחיר הטאבלט זול בכאלף שקלים מהאייפד 2

קטגוריית הטאבלטים היחסית זולים בישראל ממשיכה להתרחב, לאחר דגמים של Mag ואגפא פוטו. רשת באג השיקה היום (ב') טאבלט חדש של חברת Archos בשם 80 G8. המוצר עצמו נושא את תג המחיר של 1,400 שקל, כאשר לשם השוואה, האייפד 2 הכי זול של אפל עומד על 2,350 שקל והדגם זום של מוטורולה עולה 2,600 שקל.

מבחינת מפרט חומרה, ארקוס מציעה את הגרסה העדכנית של אנדרואיד - 3.2 (האניקומב), תמיכה מלאה בעברית, מסך מולטי טאץ' בגודל 8 אינץ' ודפדפן אינטרנט תומך אדובי פלאש. ל-G9 יש גם זיכרון פנימי של 16 ג'יגה ואפשרות להרחבת הזיכרון באמצעות כרטיס של עד 32 ג'יגה. מעבר לזה, הטאבלט שוקל 465 גרם, הוא יחסית דק (11.7 מ"מ) ויש לו התקני תקשורת מסוג: WiFi בתקן n, בלוטות', ו-GPS. המכשיר גם מציע אפשרות הרחבה למודם סלולרי בעתיד בעלות של כמה מאות שקלים.

חברת ארקוס הצרפתית מוכרת בארץ בעיקר מתחומי נגני המוזיקה, אבל היא מציעה כבר תקופה מסוימת טאבלטים שונים, בינהם דגמים מבוססי מערכת ההפעלה חלונות של מיקרוסופט ואנדרואיד.