DNA מזנקת ב-20%: החברה הבת קיבלה אישור FDA

בימ-מד קיבלה באוקטובר 2010 את תו ה-CE המאפשר את שיווק מערכת ה-MiniOmni באירופה ומכרה עד כה למעלה מ-150 מערכות ממוצר זה

חברת די.אן.איי ביומד הודיעה היום כי בימ-מד, חברה בת שלה העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של מכשור רפואי, הודיעה לחברה כי קיבלה אישור ממנהל המזון והתרופות האמריקני, ה-FDA, לשיווקה בארה"ב של מערכת ה-MiniOmni .

בימ-מד קיבלה באוקטובר 2010 את תו ה-CE המאפשר את שיווק מערכת ה-MiniOmni באירופה ומכרה עד כה למעלה מ-150 מערכות ממוצר זה. כן קיבלה בימ-מד באוקטובר 2011 אישור לשיווק מערכת ה-MiniOmni בקנדה. לבימ-מד קיים הסכם עם מפיץ בארה"ב שעבר הדרכה על מערכת ה-MiniOmni , עקב כך צופה החברה כי מכירות ראשונות של המוצר בארה"ב יחלו כבר ב-2011.

יונתן מלכה, מנכ"ל חברת DNA ציין "האישור לשיווק המערכת בארה"ב הינו מהותי עבור החברה ויאפשר לנו להרחיב את שיווקה לשווקים נוספים בעולם. היתרון של בימ-מד מספק מענה, בתקופה בה הגורמים הרפואיים בעולם מחפשים פתרונות שיחסכו בעליות האבחון והטיפול הרפואי".

מערכת ה-MiniOmni שפיתחה בימ-מד מורכבת ממכשיר אולטרה-סאונד שולחני קומפקטי המתחבר באמצעות חיבור USB סטנדרטי למחשב נייד או למחשב שולחני, מאפשרת לבצע בדיקה מהירה ולא פולשנית, באמצעות פרוב (גשש) ייחודי המיוצר על ידי בימ-מד, של מצב צפיפות העצם של הנבדק. המערכת מסייעת לרופא בתהליך אבחון וניטור של מחלת האוסטיאופורוזיס (בריחת סידן).

מערכת ה-MiniOmni מבוססת על טכנולוגיית האולטרה סאונד הייחודית של בימ-מד, המיושמת מזה שנים במכשירי ה- Omnisense, שאלפי מערכות מדגמיה השונים נמכרו בעולם בשנים האחרונות.