"מפתחת 'אנגרי בירדס' עשויה לצאת להנפקה ציבורית ב-2012"

כך אמר מנכ"ל השיווק של חברת רוביו: "אנו עדיין לא מוכנים להנפקה מחר, אבל בהחלט עשויים להיות מוכנים לכך כבר ב-2012"

חברת רוביו, מפתחת המשחק 'אנגרי בירדס', עשויה לצאת להנפקה ציבורית כבר בשנה הבאה והיא ככל הנראה שווה למעלה ממיליארד דולר, כך אמר מנכ"ל השיווק של החברה. "אנו עדיין לא מוכנים להנפקה מחר, אבל בהחלט עשויים להיות מוכנים לכך כבר ב-2012הבהיר בריאיון ל"בלומברג".

למשחק הפופולרי 'אנגרי בירדס' היו עד כה כ-400 מיליון הורדות מאז 2009. לאחרונה מנסה רוביו להמיר את הצלחתה בזירה הדיגיטלית להצלחה בעסקי קמעונאות מסורתיים יותר על-ידי מכירת ספרים, בובות, חולצות ופריטים אחרים, אשר מבוססים על דמויות אנגרי בירדס. בנוסף מתכננת רוביו להפיק סרט קולנוע שיבוסס על המשחק.

"אנו שבעי-רצון מהשווי של החברה, אך לטעמנו אנו שווים קצת מעל השווי המוערך", אמר מנכ"ל השייווק. עוד הוסיף כי החברה ריווחית מאוד "אנו עדיין לא חברה נסחרת אך עדיין אנו יכולים לממן את הצמיחה שלנו".

בחודש מארס גייסה החברה 42 מיליון דולר מקרנות הון סיכון. על פי הערכות החברה תצא לסבב גיוס נוסף לפני שתצא להנפקה ציבורית. נציין כי ביוני אמר מנכ"ל החברה כי הנפקה כזו אפשרית תוך שנתיים עד שלוש שנים.

"אנו עדיין בונים את החברה, את התשתית והפלטפורמה שלנו, יש משמעת גבוהה מאוד ומוכנות להיות חברה ציבורית", אמר מנכ"ל השיווק.