בילגארד הישראלית מגייסת 10 מ' ד', בין היתר מיו"ר גוגל

את סבב ההשקעות הובילה קרן Khosla Ventures, לצד קרן ההשקעות של יו"ר גוגל, אריק שמידט וקרנות נוספות ■ עד היום גייסה החברה 13 מיליון דולר

חברת הסטארט-אפ הישראלית Billguard השלימה היום (ג') סבב גיוס שני של 10 מיליון דולר. את הסבב הובילה קרן Khosla Ventures, לצד קרן ההשקעות של יו"ר גוגל, אריק שמידט, Innovation Edeavors, בסמר, Founders Fund, IA Ventures, סול קליין וג'ו לונסדייל.

בילגארד, שהוקמה ב-2010 על-ידי ירון סמיד ורפאל אוזן, גייסה בסיבוב הקודם 3 מיליון דולר מחלק המשקיעים הנוכחיים. בסך הכול, גייסה החברה 13 מיליון דולר.

המוצר של בילגארד, שהגיעה למקום השני בתחרות הסטארט-אפים החצי שנתית של בלוג הטכנולוגיה טק קראנץ' במאי השנה, מיועד לשוק האמריקני ומאפשר להתריע למשתמשים בפני חיובים לא רצויים בכרטיס האשראי. הטכנולוגיה של המוצר מסתמכת על חוכמת ההמונים (Crowd Sourcing), שמאפשרת לאתר את החיובים הלא רצויים, על בסיס קיומם בחשבונות של משתמשים אחרים.

על-פי הפרסום בטק קראנץ', מאז שהושקה בחודש מאי השנה, הצליחה החברה לחסוך למשתמשיה כחצי מיליון דולר ומבין כל העסקאות שנבדקו בה עד היום - 20% היו חיובים שגויים. על-פי נתוני IVC, מדובר בהשקעה הרביעית בישראל והראשונה בתחום האינטרנט של קרן Khosla האמריקנית, לאחר שהשקיעה בעבר ב-iSkoot (שנמכרה לקוואלקום), ב-Cogenara Solar ו-HCL CleanTech.