מאות אלפים עקבו אחר שחרור גלעד שליט דרך האינטרנט

בנענע10 נרשמו 480 אלף צפיות ■ במאקו נרשמו 1.1 מיליון צפיות, כשהשיא הגיע עם נחיתת מסוק צה"ל בבסיס תל נוף ■ בערוץ 1 מדווחים על מספר כפול של גולשים באתר לעומת יום רגיל

רבים מהישראלים עקבו היום (ג') בדריכות אחר צעדיו של גלעד שליט בדרך הביתה. מי שלא הצליח לעקוב אחר השידור החי בטלוויזיה, פנה לאתרי האינטרנט של ערוצי הטלוויזיה השונים כדי לצפות שם בשידורים החיים שליוו את שחרורו של שליט מידי החמאס, העברתו למצרים והראיון הטלוויזיוני שנתן שם ועד הגעתו כשמצבו בריא ותקין לישראל ואל חיק הוריו.

הישראלים, שעקבו בשמחה מלווה בדאגה אחר שחרורו של שליט, שברו שיאים בכמויות הצפייה בשידור החי באינטרנט בכל האתרים המובילים, הקשורים לגופי השידור השונים.

בנענע10, ששידר בלייב את השידור החי של חדשות ערוץ 10 נרשמו נתוני צפייה הגבוהים פי 5 מהרגיל. על-פי נתוני האתר, נרשמו 480 אלף צפיות בשידור המתמשך במהלך היום משעות הבוקר ועד לשעה שש בערב.

בנענע10 מדווחים כי שעת השיא של מספר הצפיות הייתה בשתיים בצהריים, אז נרשמו 47 אלף צפיות בו-זמנית. עוד מציינים באתר כי זמן הצפייה הממוצע לגולש עמד על 23 דקות - כמות גבוהה במיוחד מהרגיל. בנענע10 מסרו עוד כי מלבד השידור החי נרשמו 2.3 מיליון צפיות בקטעי וידיאו מוקלטים (VOD) ממהלך היום.

מזכיינית ערוץ 2 קשת נמסר כי נרשמו 1.1 מיליון צפיות בשידור המתמשך של חדשות ערוץ 2 דרך אתר mako. השעה העמוסה ביותר הייתה בבוקר בין 9:00 ל-10:00, אז נרשמו 251 אלף צפיות. שיא הצפיות בו-זמנית בשידור החי - 15 אלף צופים - נרשם ב-12:40, עת נחת מסוק צה"ל עם גלעד שליט בבסיס תל נוף, שם נפגש עם הוריו, אביבה ונועם שליט. כמו כן, ל"גלובס" נודע כי באתר רשת נרשמו כ-600 אלף צפיות בשידור חי של חדשות ערוץ 2.

בערוץ 1 דיווחו כי מספר הגולשים שנכנסו וצפו בשידור באתר האינטרנט של רשות השידור היה כפול מבימים רגילים. יש לציין כי לאור אירועי היום ומספר הגולשים החריג באתרים, רבים דיווחו היום על בעיות של צפייה חלקה ובחלק מהמקרים אף לא התאפשרה צפייה כלל בשידור החי. כמו כן, נזכיר כי כל הנתונים מתייחסים למדידות שנעשו לפני שידורו החי של נאומו של נועם שליט.