הרב עובדיה יוסף: "שובו של שליט - שמחה של תחיית המתים"

דיווח באתר "כיכר שבת": בימים הקרובים צפוי גלעד שליט להגיע לביתו של הרב עובדיה יוסף ■ מנהיגה הרוחני של ש"ס: "בישראל יש שמחה גדולה על שחרורו של גלעד אחרי חמש שנים, תארו לכם איזו שמחה תהיה בתחיית המתים"

מנהיגה הרוחני של ש"ס הרב עובדיה יוסף, התייחס לשחרורו של גלעד שליט במהלך שיעור שהעניק הלילה בבית הכנסת הגדול בירושלים. "בישראל יש שמחה גדולה על שחרורו של גלעד אחרי חמש שנים, תארו לכם איזו שמחה תהיה בתחיית המתים", אמר הרב במסגרת השיעור.

בשיעור תורה שהעביר הרב עובדיה בליל הושענא רבה, הביע שמחה גדולה, ואמר כי זו "ממחישה את השמחה שתהיה בעת תחיית המתים, כשיחזרו אלינו קרובים שלא ראינו 20-50 שנה".

הרב עובדיה שעקב במרץ אחר חזרתו של גלעד אתמול, שיתף במהלך השיעור שהעביר, בהתרגשות הגדולה שחש בעקבות שחרור החייל החטוף, לאחר יותר מחמש שנים בשבי החמאס. הוא ציין כי השמחה הגדולה מזכירה לו המוני חתונות, כפי שיקרה בתחיית המתים. "כל מקום שתלך - חופה. זה אשתו קמה לתחייה, וזה אשתו קמה לתחייה - איזו שמחה תהיה!", אמר.

דיווח: גלעד שליט ייפגש עם הרב עובדיה

הרב עובדיה נפגש בחודש האחרון מספר פעמים עם שר הביטחון, אהוד ברק, בעניין עסקת שליט. בעקבות הוראתו לשרי ש"ס, הם החליטו להצביע בעד העסקה בממשלה. מיד לאחר ההחלטה לאשר את העסקה בממשלה ביום שלישי בשבוע שעבר, הגיע נועם שליט כדי להודות לרב על תרומתו לעסקה.

באתר "כיכר השבת" מדווחים כי בימים הקרובים צפוי גלעד שליט להגיע לביתו של הרב עובדיה יוסף, כדי להודות לו על תרומתו למען שחרורו מהשבי. על פי הדיווח, לאחר שיתאושש ויתייחד עם משפחתו, שבמהלך השבוע הבא הוא ייצא לירושלים לשם הביקור, ולאחר מכן יתפלל בכותל המערבי.