רייטינג: נתוני צפייה חד-ספרתיים ל"ערב הספורט הגדול"

משחק הפתיחה של מכבי ת"א כדורסל ביורוליג הביא רייטינג של 7.3% בלבד לערוץ 10■ הליגה האירופית (כדורגל) בערוץ 9 הסתפקה ב-2.8% במשחק המאוחר וב-4.5% במשחק המוקדם

ערב גדוש באירועי ספורט התקיים אתמול (ה'), כשהקבוצות הישראליות בכדורגל וכדורסל התמודדו במפעלים האירופיים.

גם ערוצי הברודקאסט השתתפו בחגיגה: ערוץ 10 שידר אמש את משחק הפתיחה של מכבי תל-אביב כדורסל ביורוליג, מול מילאנו, שהסתיים בהפסד 89-82 של הצהובים במשחק החוץ שלהם באיטליה. ההתמודדות הניבה רייטינג של 7.3% בקרב משקי-הבית היהודיים.

כהשוואה, בעונה שעברה עמד הרייטינג הממוצע של משחקי מכבי תל-אביב בשלב הבתים ביורוליג (לא כולל טופ-16 ולא כולל פיינל-פור) על 11%.

ערוץ 9 דובר הרוסית, שרכש לשידור 10 משחקי כדורגל מהליגה האירופית, העביר אתמול את משחקיהן של מכבי חיפה והפועל תל-אביב. המשחק של הירוקים, שהביסו 0-5 בבית את סטיאווה בוקרשט הרומנית, הסתפק ב-4.5% רייטינג. המשחק המאוחר יותר (21:05), בין הפועל תל-אביב לאיינדהובן ההולנדית (1-0), רשם 2.8% בלבד.

כהשוואה, מחזור הליגה האירופית הקודם ששידר ערוץ 9, שכלל אף הוא שידור של שני משחקים, הביא לערוץ הרוסי רייטינג גבוה יותר של 5.3% ו-6.6%.

הסיבה העיקרית לנתוני הרייטינג החלשים יחסית של שידורי הספורט אמש היא מדורת השבט של גלעד שליט שעדיין לא כבתה: התוכנית הכי נצפית אמש היתה משדר מיוחד של ערוץ 2, "הביתה", לכבוד שובו של שליט (23.3%); גם מהדורת החדשות של ערוץ 2 זכתה לנתון צפייה זהה.