"אנונימוס" נגד פדופילים ברשת: הפילו עשרות אתרי פורנו

בין האיומים להשבתת פייסבוק למעורבות שלהם במחאה החברתית נגד וול סטריט, ההאקרים של "אנונימוס" התפנו לתקוף ריכוז אתרי פורנו פדופיליים ברשת

יכול להיות שלא כל המטרות והכוונות של קבוצת ההאקרים המפורסמת הן שליליות? קבוצת אנונימוס (anonymous), שאחראית בין היתר על שלל פריצות לאתרים וארגונים שונים מסביב לעולם, בין היתר לאתרי ממשלה, לשרתי חברת סוני וכמובן מההבטחה שלהם להפיל את פייסבוק ב-5 בנובמבר השנה, פרסמה ברשת את הפעילות האחרונה שביצעה: מבצע DarkNet.

המבצע כלל השבתה של למעלה מ-40 אתרי אינטרנט שבהם נעשה שימוש לשיתוף חומרים אסורים, בהם תכנים פדופיליים, וכן פרסום פרטים מזהים, כתובות אינטרנט וכמות התכנים ששותפו של למעלה מ-1,500 משתמשים שהיו פעילים באתרים אלה:

anonymous/pastebin.com
 anonymous/pastebin.com

צילום מסך: Pastebin.com

על-פי פרסום רשמי של קבוצת ההאקרים באתר Pastebin, במהלך שיטוט בשרתי קבצים בעלי תכנים בלתי חוקיים ברשת גילו כמה מחברי הקבוצה אינדקס אתרים בשם Hard Candy, שהובילו אותם לשלל קישורים של חומר פדופילי. חברי הקבוצה לא חשבו פעמיים והסירו לחלוטין את כל הקישורים שמצאו. 5 דקות לאחר מכן, כך על-פי תיאור המקרה, כל הקישורים חזרו למקומם על-ידי מנהלי האינדקס.

חברי אנונימוס הצליחו לגלות את זהות השרת וחברת האחסון עליה נמצאים החומרים האסורים, Freedom Hosting, וביקשו ממנה להסיר לאלתר את כל התוכן הפורנוגרפי המאוחסן בה. משחברת האחסון השיבה בסירוב, החליטו חברי הקבוצה להוציא לפועל את מבצע DarkNet להשבתת השרתים והאתרים האסורים המאוחסנים בה.

על-פי הדיווח באתר PCworld, אחד האתרים שהושבתו על-ידי ההאקרים היו מהגדולים שהתגלו אי-פעם וכללו למעלה מ-100 גיגה-בייט של פורנוגרפיית ילדים.

אנונימוס אף פרסמו סרטון וידיאו בו הם מתארים את המניע שלהם לפעול כנגד האתרים הפדופיליים שתקפו במבצע DarkNet: חברי אנונימוס החליטו שהפעילות שלהם נגד החומרים האסורים הללו ברשת עוד רחוקה מלהסתיים: "זה לא משנה מי אתה", אומרים חברי הקבוצה. "אם נגלה שאתה משתף, מקדם או תומך בפורנוגרפיה של ילדים - אתה הופך למטרה".