הקבלנים בלחץ? שיכון ובינוי מוזילה דירות בחדרה ב-15%

שיכון ובינוי נדל"ן תנסה למכור לאנשי קבע 235 דירות בחדרה, בכנס שייערך בת"א ■ והמחירים? דירות 4 חדרים ב-890 א' ש', דירות גן ב-1.2 מיליון שקל ■ האם גם הפעם יילחמו הרוכשים על כל דירה?

האם מבצע מכירות המוני יעורר את רוכשי הדירות ויגרום להם לשוב למשרדי המכירות של הפרויקטים החדשים? בשיכון ובינוי נדל"ן סבורים שכן. החברה השיקה היום (ב') מבצע מכירות מיוחד בפרויקט חדש של החברה בעיר חדרה. במסגרת המבצע, המיועד לחברי מועדון "חבר" בלבד, תשווק החברה 235 דירות ב-15% הנחה מהמחירים המקוריים לציבור הרחב. רק אחרי כנס המכירות של אנשי "חבר" שייערך ב-25 בנובמבר בגני התערוכה בתל אביב, תחל החברה בשיווק הדירות הנוספות לציבור הרחב.

בחברה שוללים על הפרק את הטענה שמדובר במבצע שנובע מהמצב בענף ומקיפאון המכירות ומסבירים כי המו"מ עם "חבר" על המבצע, המחירים והיקף ההנחה התחיל כבר לפני למעלה משבעה חודשים: "השכונה החדשה עונה על צורך אמיתי בדירות לזוגות צעירים", אמרה היום דורית סדן סמנכ"ל השיווק של החברה. "אנחנו לא חוששים מהמצב בשוק ואנחנו יודעים שברמת המחירים הזו רמות הביקוש מאוד גבוהות. בדיקות שערכנו מראות על התעניינות מאזור השרון הצפוני ומאזור חיפה. אין ספק ש'חבר' יודעים לעשות משא ומתן קשוח והמחירים שהם קיבלו בהחלט אטרקטיביים".

במסגרת המבצע, מציעה החברה דירות 4 חדרים בשטח 101 מ"ר עם מרפסת בשטח 12 מ"ר החל מ-890 אלף שקל. דירות 5 חדרים בשטח 124 מ"ר עם מרפסת בשטח 12 מ"ר בהחל מ-1.049 מיליון שקל. דירות גן 4 חדרים בשטח 105 מ"ר עם גינה בשטח 160 מ"ר בהחל מ-1.099 מיליון שקל ודירות גן 5 חדרים בשטח 124 מ"ר עם גינה בשטח 130 מ"ר במחיר של החל מ-1.229 מיליון שקל. כאמור, המחירים לציבור הרחב אמורים להיות יקרים יותר בכ-15%.

שכונת פארק חדרה של שיכון ובינוי נדל"ן, עתידה להיבנות בסמוך לשכונת ניסן ושכונת בית אליעזר מדרום לרחוב חטיבת הנחל בעיר ולכלול כ-2000 דירות סך הכל, מתוכם 1000 ייבנו על ידי שיכון ובינוי נדל"ן. במרכז השכונה מתוכנן פארק בשטח של כ-90 דונם, 4 גני ילדים, 2 בתי ספר יסודיים ובעתיד הרחוק יותר גם בית ספר תיכון.

בשכונה מתוכננים בנייני מגורים בני 6 עד 18 קומות שיכללו דירות 4,5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. על פי התכנון המקורי לא תכלול השכונה דירות קטנות בנות 3 חדרים אולם סדן גילתה היום כי טרם הושלם התכנון הסופי של הבניינים הגבוהים וייתכן והחברה תחליט לשלב בהם גם דירות קטנות.

מנכ"ל שיכון ובינוי נדלן, תמיר דגן, אמר כי "עמותת 'חבר' הצטרפה למבצע כי היא מבינה את הפוטנציאל שיש במקום לזוגות צעירים ולמשפחות. האנשים יגורו במקום שכולו איכות- מוסדות חינוך טובים, דרכי גישה אסטרטגים, פארק ירוק ענק. התלבטנו לפני כשנתיים והחלטנו כי בחדרה יש את הפוטנציאל הטוב ביותר".

מנכ"ל "חבר", שלומי אברהם, הוסיף כי "זו החלטה אסטרטגית של הארגון לבחור בפרויקט נדל"ן בחדרה מתוך כוונה לחזק אזורים שאינם בגוש דן. הפרויקט מיועד למשפחות צעירות, ומטרתו לאפשר דירה בסטנדרט גבוה, במיקום טוב ועל ידי חברה מובילה כמו שיכון ובינוי נדל"ן במחיר אטרקטיבי הנמוך ממיליון שקל לעמיתי 'חבר'".

"חדרה תהיה תל אביב הבאה, היא תהפוך לעיר המרכזית הגדולה ביותר בשרון. אני מאמין כי מיקומה האסטרטגי של חדרה, יביא לכאן הרבה זוגות צעירים ומשפחות איכותיות", הכריז ראש העיר חדרה, חיים אביטן, בטקס ההכרזה על הקמת השכונה החדשה.

"את הפרויקט ליווה משרד עוה"ד שרגא בירן".