נועה מימן: "עוד מישהו נגעל מהשיט שמשודר בערוץ 10?"

בתו של יוסי מימן, בעל השליטה בערוץ 10, צייצה את הדברים בטוויטר בתגובה לסדרה "מעושרות" המשודרת בערוץ והעוקבת אחרי נשות האלפיון העליון

לא רק בחו"ל: מסתבר שגם בישראל טוויטר מספק חומר לסכסוכים וסגירת חשבונות בין אנשים שבדרך-כלל נראים על-ידי הציבור דרך פילטרים של מצלמות מרוחקות. נועה מימן, בתו של יוסי מימן, בעל השליטה בערוץ 10, צייצה בחשבון הטוויטר שלה נגד הסדרה הדוקומנטרית "מעושרות" שעוקבת אחרי נשות האלפיון העליון.

"עוד מישהו נגעל מהשיט הזה שמשודר עכשיו בערוץ 10?", תהתה מימן.

חודשיים לאחר קבורת המחאה הציבורית, עלתה שלשום (ב') לאוויר ברוב פאר והדר ובשעות הפריים-טיים סדרה חדשה בערוץ 10 העוקבת אחר חייהן של 6 נשים שמוגדרות כנשות האלפיון העליון. את הסדרה, שזכתה לשם "מעושרות", יצרה במאית הדוקו המוערכת אורנה בן-דור.

בתגובה לציוץ של מימן כתב היום (ד') ברק רום, בעלה של אחת המשתתפות בתוכנית, ענבר שנהב, בחשבון הטוויטר שלו, כי בעקבות הציוץ חטפה היום מימן אייטם סכסוכי באחד העיתונים בינה ובין ואורנה בן-דור.

"שמח בביצה", הוא הוסיף. בתגובה לדברים ענתה לו מימן: "הכול שטויות... לא באמת סכסוכי ולא באמת קשור לסכסוך. ולא באמת שווה תגובה".

תשובתו של ברק רום, יחצ"ן במקצועו, לא איחרה לבוא. "הפעם לא מסכים איתך, כשותפה לשעבר של בן-דור ובגלל מי שאת, היית צריכה לנהוג אחרת", כתב והוסיף כי התגובה של מימן הייתה אמוציונלית ו"חסרת פואנטה. בטוח שאת מתחרטת".

בהמשך כתבה מימן בטוויטר כי "לא חשבתי שזה יהפוך לאייטם צהוב, זה נכון, אבל לא מרגישה חרטה מוגזמת. מעולם לא אמרתי מילה אישית על אורנה בן--דור, ולא אתחיל עכשיו".

"את מבינה תקשורת", ענה לה שוב ברק רום. "עם קצת ריכוז יכולת לצפות אפקט. מה שצייצת על 'מעושרות' נחשב לאמירה אישית על עשייתה של בן-דור ומכאן גם עליה".

"זו לא אמירה אישית עליה. התוכנית בערוץ שיקר לליבי, וגם אליו התייחסתי בציוץ", צייצה שוב מימן. לדבריה, הביקורת "היא על התוכן שבעיניי לא ראוי".

כפי שפורסם בעבר, בן-דור הייתה בעבר שותפתה של מימן בחברת ההפקות שלה. השותפות הסתיימה בסכסוך ובהגשת תביעה מצד בן-דור על סך 500 אלף שקל.