מניית היום: מזנקת בעוד 8% בעקבות חוזה במקסיקו

מדינת ג'אליסקו שבמקסיקו פרסה את eJalisco - רשת תקשורת מבוססת WiMax, הכוללת פתרון של אלווריון

חברת אלווריון, הפועלת בתחום של רשתות תקשורת 4G בגישת פס רחב BWA, הודיעה היום כי מדינת Jalisco (ג'אליסקו) אשר במקסיקו פרסה את eJalisco - רשת תקשורת מבוססת WiMax, הכוללת את פתרון BreezeMax של אלווריון .

בעקבות ההודעה רושמת מניית אלווריון עלייה חדה במחזור ער בבורסה. שווי השוק של החברה עומד על כ-210 מיליון שקל.

הרשת המהירה החדשה פועלת בתדר 3.3 ג'יגה-הרץ, ומהווה את רשת התקשורת הגדולה שהקימה המדינה למטרות חינוך. הרשת תאפשר למדינת ג'אליסקו לספק חיבור לאינטרנט עבור אלפי תלמידים, ספריות, מכללות, בתי חולים ומשרדי ממשל, אשר עד כה לא היו מחוברים לרשת - דבר המאפשר גישה מקוונת לרבים משירותי הממשל.

השלב הבא בפרויקט בג'אליסקו כולל השקת יישומים שיעשו שימוש בתשתית שהוקמה עתה למטרות לימוד מרחוק ושיפור תושבי המדינה.

"יוזמות ממשלתיות מתמקדות יותר ויותר בתקשורת דיגיטלית, ולכן יותר מוסדות פונים לרשתות התקשורת האלחוטיות בפס רחב על מנת למקסם את ערך השקעותיהם עם פתרונות משתלמים פיננסים, שהם גם עכשוויים וגם מוכחים. מקסיקו בכלל, ומדינת ג'אליסקו בפרט, הם איזורים המתפתחים במהירות, והן מבינות את תרומת הטכנולוגיה במימוש הפוטנציאל העצום שלהן. אנו גאים להיות חלק מקידמה זו", אמר ערן גורב, נשיא ומנכ"ל אלווריון.

ג'אליסקו היא אחת המדינות החשובות במקסיקו עקב אוצרות הטבע שבה. היא נמצאת במערב מקסיקו והיא מחולקת ל-125 רשויות מקומיות. עיר הבירה שלה היא גוואדלחארה.