תאגיד המיחזור של היצרנים יוצא למכרז על תקציב הפרסום

על התקציב מתמודדים בין היתר משרדי הפרסום אדלר-חומסקי וגליקמן-נטלר-סמסונוב

ת.מ.י.ר - תאגיד המיחזור של היצרנים בישראל, שהוקם על-ידי איגוד התעשיינים, מנהל מכרז לבחירת משרד פרסום - כך נודע ל"גלובס". על תקציב הפרסום מתמודדים בין היתר משרדי הפרסום אדלר-חומסקי וגליקמן-נטלר-סמסונוב.

ת.מ.י.ר הוקם על-ידי איגוד התעשיינים בעקבות חוק האריזות. על-פי החוק, מי שאחראי על איסוף האריזות ומיחזורן הם יצרני האריזות, שמחויבות על-פי חוק להגיע בהדרגה ליעד מיחזור של 60%.

התאגיד החדש יצטרך להתמודד עם מהפך בשיטת איסוף הפסולת בישראל ועם מעבר לשיטה חדשה בה התושבים אמורים להפריד בבתיהם את האשפה לרטובה (שאריות מזון ופסולת אורגנית) ויבשה - ולהשליך את הפסולת היבשה שכוללת את כל סוגי האריזות לפח ייעודי שיוצב בפתח הבניין.

בשלב הראשון מחפשים עתה בתאגיד משרד שיעזור בבניית המיתוג ובפנייה ליצרנים שרובם לא מכירים את החוק, יסייע בתקשורת מול הרשויות המקומיות וכדומה.

הפנייה לציבור עם קמפיינים ציבוריים שינסו "לחנך" אותו לעבור לשיטה החדשה תיעשה רק בשלב מאוחר יותר. שלב זה עדיין איננו עומד על הפרק, אך אין ספק כי הוא יהיה הרווחי יותר מבחינת משרדי הפרסום, שכן תידרשנה השקעות כספיות משמעותיות.