גם הסטודנטים ממשיכים: "מתחיל הגל השני של המחאה"

איציק שמולי: "הסטודנטים ימשיכו להוביל בצורה נחושה ותכליתית במטרה להביא הישגים לציבור, בדגש על כל התחומים שלא זכו למענה בדו"ח טרכטנברג בעיקר בתחום הדיור והפחתת יוקר המחייה"

למרות שלא השתתפו בהפגנות ההמונים אמש במוצאי שבת, מתכננים ארגוני הסטודנטים להמשיך את צעדי המחאה השבוע.

איציק שמולי יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית מסר: "השבוע מתחיל למעשה הגל השני של המחאה והסטודנטים ימשיכו להוביל אותו בצורה נחושה ותכליתית במטרה להביא הישגים לציבור, בדגש על כל התחומים שלא זכו למענה בדו"ח טרכטנברג בעיקר בתחום הדיור והפחתת יוקר המחייה. הסטודנטים חוזרים השבוע לקמפוסים, מה שנותן לנו הרבה כוח להמשך המחאה ברחובות ובמקביל, נהיה גם במסדרונות הכנסת כדי להוות משקל נגד להצעות הלא מספקות של הממשלה".

עוד מסרו מהתאחדות הסטודנטים הארצית כי ביום שני השבוע יושבתו הלימודים למספר שעות ויערכו הפגנות ועצרות מחאה בעשרות קמפוסים ברחבי הארץ שיכללו גם מעגלי שיח ופעילות הסברה לסטודנטים. שמולי ציין: "שנת הלימודים הקרובה לא תהא שנה אקדמית רגילה. הסטודנטים שנכנסים עתה לשערי אקדמיה יכנסו גם על מנת ללמוד ובמקביל להילחם על חברה ישראלית טובה יותר".

במהלך השבוע שעבר, כאמור, החליטו הסטודנטים שלא לקחת חלק פעיל בעצרת שאורגנה בככר רבין בת"א, וסגן יושב-ראש ההתאחדות עופרי רביב הבהיר כי "עם תחילת שנת הלימודים הדגשים משתנים - אין לנו עניין לריב עם יוזמי המחאה המקוריים".

עוד נודע על קרעים בין יושב ראש ההתאחדות, איציק שמולי, לבין יוזמת מחאת האוהלים, דפני ליף.