הערכות: התקלה בהוט טרפדה שיא צפייה ל"מירוץ למיליון"

יו"ר הוועדה למדרוג, ד"ר יפעת בן-חי-שגב: "אמש אירעה תקלה רחבת-היקף בשידורי הטלוויזיה בקרב מחוברי הוט, אשר גרמה לשיבוש השידורים בערוצים המרכזיים"

התקלה המתמשכת בקרב מנויי הוט אתמול (א') פגעה בנתוני הרייטינג, שכן מנויי הוט מהווים 45% מכלל פאנל מדידת הרייטינג. ההנחה היא כי הפגיעה העיקרית הייתה בתוכנית "המירוץ למיליון" ששודרה במסגרת שידורי רשת בערוץ 2, ובוועדה למדרוג אומרים כי לולא התקלה הסתמן שיא צפייה לתוכנית לאור נתח צפייה גבוה מאוד במהלך הערב כולו שחצה את 70%. בסופו של דבר השיגה התוכנית 25.7% צפייה.

לאור התקלה, רשת תשדר היום בשנית את הפרק ששודר אתמול, והוא ישובץ לאחר התוכנית "כלבוטק".

התקלה נמשכה אתמול בין השעות 21:00 ל-23:00, ועם הנתונים, פרסמה יו"ר הוועדה למדרוג ד"ר יפעת בן-חי-שגב אזהרה שאומרת: "אמש אירעה תקלה רחבת היקף בשידורי הטלוויזיה בקרב מחוברי הוט, בין השעות 21:06 - 23:00 בקירוב, אשר גרמה לשיבוש השידורים בערוצים המרכזיים. הדבר משתקף בנתוני הצפייה אמש בערוצים המרכזיים, עד כדי הפסקת צפייה, בקרב משקי בית המחוברים להוט, המהווים כ-45% מקרב חברי הפאנל".

גם ערוץ 10 נפגע מהתקלה. "לעוף על המיליון" הגיע לנתון של 6.4% בלבד ואילו "בנות הזהב" ל-9.65 צפייה, אחרי השקה מוצלחת בשבוע שעבר. חדשות 10 עם 11.9% צפייה.

מהדורת החדשות של ערוץ 2 השיגה אתמול נתונים גבוהים, בין אם בשל המתיחות בדרום ובין אם בשל הציפייה לתוכנית ששודרה אחר כך, עם 27.7%. השידור החוזר של "החיים זה לא הכל" הגיעה ל-16.1% צפייה.