צפו בווידיאו: תעלול של עובד נאס"א עם שני מכשירי אייפד

ברוח התקופה שופעת הגאדג'טים, החליט צעיר אמריקני שעובד בסוכנות החלל האמריקנית נאס"א, להכין תחפושת מושקעת במיוחד לכבוד "ליל כל הקדושים" ■ וגם: מופע זריזות ידיים וקסמים עם מכשיר אייפד לכבוד החג

תשכחו מתחפושות "אנגרי-בירדס" מאוסות וצפו כיצד ניתן לנצל את הטכנולוגיה הפופולרית של היום על מנת ליצור תחפושת באמת מקורית ומשוכללת. מארק רובר, מהנדס מכונות בסוכנות החלל האמריקנית NASA, השקיע לא מעט זמן ומחשבה בתחפושת החדשה שלו לכבוד "ליל כל הקדושים" (האלווין).

רובר לקח 2 מכשירי אייפד 2 של אפל, קיבע אותם משני צידי חולצתו כאשר המסך שלהם (והמצלמות הקדמיות שלהם) מופנות כלפי חוץ, ויצר אפקט של מראה חלול דרך גופו. להעצמת האפקט, רובר הוסיף לא מעט צבע אדום של דם מסביב לחור שנפער, כביכול, בחולצתו ובגופו וברגע ששני מכשירי האייפד דולקים כשהמצלמות הקדמיות שלהם מצלמות את מה שממולם ומשדרות את התמונה, האחת לשנייה באמצעות שיחת וידיאו - זה נראה כאילו באמת יש חור בגופו.

מופע זריזות ידיים וקסמים עם מכשיר אייפד

צפו בווידיאו שהפך ללהיט ברשת עם למעלה מ-47 אלף צפיות בתוך מ-3 ימים. כשקוסם, אמן בזריזות ידיים והגשה, לוקח לידיו אייפד - זה צריך להיות מעניין. צפו בסיימון פיירו מציג מגוון קסמים וקטעי זריזות ידיים בשילוב אייפד באמצעותו הוא מטשטש את הגבולות בין העולם המציאותי לעולם הווירטואלי. לדבריו, תכנון וביצוע המופע המיוחד הזה ארך כ-10 שבועות, ובנוסף, פיתוח האפליקציה הייעודית למופע הקסמים שלו ארך כ-100 שעות: