אאוטבריין - הסטארט-אפ המבטיח של גלובס לשנת 2011: "חושבים רק כמה טובים אנחנו יכולים להיות"

אאוטבריין מפתחת מנוע שממליץ לגולשים על תכנים רלוונטיים ברשת ■ "אנחנו רוצים לתת לקוראים המלצות התוכן הטובות ביותר, ולאפשר למו"לים למצוא הדרך אל הצרכנים" ■ צפו בנבחרת הסטארט-אפים של "גלובס" ל-2011

חברת אאוטבריין היא הסטארט-אפ המבטיח של "גלובס" לשנת 2011. החברה מפתחת מנוע שממליץ לגולשים על תכנים רלוונטיים ברשת. מייסד החברה הוא אורי להב.

עיתון "גלובס" עורך זו השנה השביעית ברציפות את הבדיקה המקיפה ביותר בישראל ובוחר את חברות הסטארט-אפ המבטיחות של השנה, אשר יהוו את הסמן הימני של ההיי-טק הישראלי בשנים הקרובות. חברת פרוביג'נט אשר נבחרה כסטארט-אפ המבטיח בשנת 2010, נמכרה בשנה האחרונה תמורת 313 מיליון דולר.

במקום 2 בדירוג ל-2011 נבחרה חברת קונדואיט, המפתחת פתרון המאפשר לספקי תוכן ליצור סרגלי כלים לדפדפן או אפליקציה סלולרית. יוחאי לוי, סמנכ"ל שיווק וגבי בילצ'יק הוא סמנכ"ל התפעול.

במקום השלישי: חברת אנוביט, המפתחת טכנולוגיות בתחום זיכרונות הפלאש. אריאל מייסלוס הוא נשיא החברה. מקום 4 חברת אנדרומדה, המפתחת תרופה לטיפול בסוכרת נעורים. שלמה דגן הוא מנכ"ל החברה, רחל ארן היא המשנה למנכ"ל וחיים אלדר הוא סמנכ"ל הכספים.

במקום החמישי חברת אינוביד, שעוסקת בהטמעת פרסומות תלת-ממדיות בתוכני וידיאו באינטרנט. מקום 6 חברת לייב יו, המפתחת מכשיר להעברת שידור חי - המכשיר שימש בשידור העולמי של המרתון באולימפיאדת בייג'ין, החתונה המלכותית בלונדון והשחרור של גלעד שליט. במקום 7 חברת מטומי בניהול עופר דרוקר, קבוצת מדיה דיגיטלית שעוסקת במודעות מבוססות תוצאות, רשת פרסום דיגיטלית, פתרונות של תשלומים וירטואליים במשחקים ופתרונות פרסום בסלולר.

במקום 8 חברת אינראקטיב בניהולו של זיו אלול, המפתחת מערכת ניהול הכנסות ממודעות פרסום בסלולר. במקום 9 אנג'יו סלייד המפתחת בלון המפחית את תופעות הלוואי שנובעות מתסחיפי דם בעת צנתור, בניהולו של ליהוא אביטוב. סוגרת את הרשימה במקום 10 - חברת ג'ינג'ר בניהולה של יעל קרוב, המפתחת תוכנה לתיקון טעויות כתיב ודקדוק באנגלית.

הסטארט-אפים המבטיחים של השנה - נבחרת 2011

1. המלצת היום: אאוטבריין

2. "קונדואיט רוצה להשאיר שריטה ב-Web"

3. אנוביט נעזרת במתמטיקה כדי ליצור פיזיקה חדשה

4. אנדרומדה - הון או כישלון

5. אינוביד חיה בסרט

6. השידור החי של LiveU

7. "מטומי תוכל להנפיק במהלך 2012"

8. אינראקרטיב - האקמול של מפתחי האפליקציות

9. אנג'יוסלייד מנפחת בלונים

10. Had ,has ,have - ג'ינג'ר מתקנת טעויות באנגלית

השנה של פרוביג'נט: מה קרה ל-10 החברות המובילות של 2010

יזם השנה של ישראל ב-2011: מייסד בטרפלייס שי אגסי