סוף ה-SMS קרב: מיליארד הודעות ביום ב-WhatsApp

סופו של ה-SMS במפעילות הסלולר קרוב מתמיד: אבן דרך לאחת מהאפליקציות הפופולריות לשליחת הודעות טקסט חינמיות ■ כ-41 מיליון הודעות טקסט בשעה, כמעט 700 אלף בדקה ולמעלה מ-11 אלף הודעות בכל שנייה

מאז החלו האפליקציות לסמארטפונים להשתלט על חיינו היה ברור שאחד מההרגלים הקבועים שלנו עם מכשירי הסלולר שברשותנו עומד להשתנות. מפתחי אפליקציות הבינו את הפוטנציאל העצום שיש לסמארטפונים כמו אייפון או מכשירי אנדרואיד בפיתוח אפליקציות שיעניקו למשתמשים שירותים חינמיים שעד כה היו עולים לא מעט כסף דרך מפעילות הסלולר, בהם שיחות וידיאו ושיחות קוליות בחינם, ובעיקר שליחת הודעות טקסט חינמיות.

אחת האפליקציות המפורסמות, האהובות והמצליחות ביותר בתחום היא אפליקציית WhatsApp שהושקה לראשונה למכשירי האייפון בחנות האפסטור של אפל, אך זמינה כיום גם עבור מכשירי האנדרואיד, בלקברי, נוקיה ובקרוב צפויה גרסה גם לווינדוס-פון של מיקרוסופט. אמש הודיעה החברה בבלוג הרשמי שלה על שיא חדש בשימוש באפליקציה שפיתחה: למעלה ממיליארד הודעות טקסט ביום נשלחות באמצעות WhatsApp.

בצורה מפורטת יותר מדובר על למעלה מ-41 מיליון הודעות טקסט בשעה, כמעט 700 אלף בדקה ולמעלה מ-11 אלף הודעות בכל שניה.

"מיליארד הודעות ביום זו אבן דרך משמעותית וגם צעד אחד קרוב יותר למטרה הכללית שלנו: לספק מערכת שליחת הודעות נהדרת לשוק העולמי, בלי שום קשר לסוג המכשיר שברשותך", נכתב בהודעה הרשמית. "הנאמנות והתשוקה של המשתמשים מהמוצר שלנו גורמים לנו להכיר תודה ענקית, לא היינו מסוגלים לעשות זאת בלעדיכם".