המדינה תפצה את משפחתה של ענבל עמרם ז"ל ב-3 מיליון שקל

הוריה של ענבל עמרם, שנרצחה לפני 4 שנים בפתח-תקווה בידי גנב רכב, הגישו תביעת נזיקין נגד המשטרה ■ בית המשפט קבע: לאור הממצאים ניתן היה להציל את ענבל

המדינה תשלם למשפחתה של ענבל עמרם ז"ל פיצויים בסך 3 מיליון ו-50 אלף שקל. משפחתה של עמרם הגישה באמצעות עורכי הדין אלעד אייזנברג ועידו אורלנסקי תביעת נזיקין נגד המשטרה, בה טענו כי בשל כשלים חמורים בטיפול בתלונת בני המשפחה, לא מנעו את מותה.

בית המשפט קיבל את טענת המשפחה וקבע כי מדובר בכשלים חמורים. עוד קבע בית המשפט כי לאור הממצאים ניתן היה להציל את עמרם. בין הצדדים התנהל משא-ומתן בדרך של גישור, בו הגיעו להסכמה על הפיצויים הגדולים.

ענבל עמרם נרצחה לפני 4 שנים בפתח-תקווה בידי גנב רכב. הוא דקר אותה כבר בשלב ההשתלטות על הרכב שבו נהגה במהלך הלילה, אבל את גופתה מצאו חוקרי המשטרה בתוך הרכב רק למחרת בבוקר. בתווך, ניסו הוריה של ענבל להאיץ בחוקרי המשטרה לפעול והתחננו בפניהם כי ההיעדרות של בתם חשודה ומטרידה.

הדוח קבע: ענבל מתה רק בשעות הבוקר

חוות-הדעת של המכון לרפואה משפטית קבע כי ענבל מתה כמעט מיד מחתך עמוק בצוואר, שגרם לה הרוצח בסביבות השעה 1:00 בלילה. אלא שחוות-דעת שהגיעו לידי חדשות ערוץ 2, מטעם פרופסור זליקובסקי, מי שהיה מנהל המחלקה הכירורגית - כלי דם בבית-החולים "בילינסון", ושל ד"ר חן קוגל, מומחה לרפואה משפטית, קובעות כי מותה של ענבל התרחש בשעה 6:00 בבוקר - וייתכן שאף מאוחר יותר. "האפשרות שמותה של המנוחה נגרם קודם לכן - היא קלושה", נכתב בחוות-הדעת.