עו"ד נגה רובינשטיין מצטרפת למשרד גולדפרב זליגמן ושות'

רובינשטיין, שזה מכבר סיימה את עבודתה כיועצת המשפטית של משרד התקשורת, מצטרפת למשרד עורכי הדין הגדול בארץ ■ תכהן כשותפה ומנהלת מחלקה חדשה לרגולציה ותחרות

מצמרת המגזר הציבורי לצמרת המגזר הפרטי: עו"ד נגה רובינשטיין, שלפני מספר ימים נודע על סיום עבודתה כיועצת המשפטית של משרד התקשורת, מצטרפת למשרד עורכי הדין גולדפרב זליגמן ושות', כשותפה ומנהלת מחלקה חדשה לרגולציה ותחרות.

מחלקת הרגולציה והתחרות החדשה בגולדפרב זליגמן תציע שירות ייחודי ומקיף במגוון תחומי הרגולציה הכלכלית ובכללם ענפי הפיננסים - בנקאות, ביטוח, פנסיה, ניירות ערך וענפי תשתיות ושירותים - תחבורה, מזון, קמעונאות, חשמל ואנרגיה, מים, תקשורת ומדיה. כמו כן תספק המחלקה מגוון שירותים ביישום רגולציה כלכלית של גופי ממשל מרכזי ושלטון מקומי.

עוה"ד אלי זהר ויודי לוי, ראשי משרד גולדפרב זליגמן ושות', המשרד הגדול בארץ שמונה למעלה מ-200 עורכי דין, מסרו כי הם שמחים על הצטרפותה של נגה לשורות המשרד. "אנו בטוחים כי הניסיון הרב והמרשים של עו"ד רובינשטיין יספק ללקוחות המחלקה החדשה שירות מסור ואיכותי. פתיחת מחלקת רגולציה ותחרות היא חלק מאסטרטגיה כוללת להרחיב את מגוון השירותים שאנחנו מעניקים, תוך הקפדה על עבודה מקצועית ברמה הגבוהה ביותר".

רובינשטיין מכהנת משנת 2005 בתפקיד היועצת המשפטית של משרד התקשורת, שם הטביעה את חותמה בהובלת הליכי חקיקה בתחומי התקשורת והשידורים, בניהול הליך הפרטת בזק ובגיבוש הסדרים להעברת אמצעי שליטה בקבוצות תקשורת גדולות.

עזיבתה של רובינשטיין את משרד התקשורת מהווה זעזוע למשרד, בשל העובדה שהיא עוזבת במקביל לעזיבתו של סמנכ"ל הכלכלה במשרד, אסף כהן.

נגד רובינשטיין הושמעו פעמים רבות טענות על כך שדעותיה האישיות משתקפות בעבודתה המקצועית, ובמיוחד בעולם השידורים והתוכן. פעמיים היא הסתייגה ממסקנות שנקבעו בתחום התוכן והשידורים והביעה דעת מיעוט: בוועדת מרדכי ובוועדה האחרונה שהמליצה לפקח על שידורי הטלוויזיה באינטרנט לכשיהפכו למסחריים על-ידי מפעילי תקשורת.

יחד עם זאת, היא הייתה שותפה מרכזית בהובלת שורה של רפורמות שנעשו בשנים האחרונות במשרד התקשורת - החל מהפרטת בזק וכלה ברפורמה האחרונה להכנסת חברת החשמל לשוק התקשורת.

רובינשטיין קנתה לעצמה לא מעט יריבים במשרד התקשורת, אך לגבי כישוריה המשפטיים והמקצועיים אין חולק. היא בוגרת תואר ראשון במשפטים ובחשבונאות מאוניברסיטת תל-אביב ובוגרת תואר שני במשפטים מאוניברסיטת קולומביה בניו-יורק.

רובינשטיין תיכנס לתפקידה החדש בהתאם להוראות חוק הצינון מהשירות הציבורי.