הפרסומת של הוט לקידום "עספור" - האהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לסופר-פארם לקידום מבצע Baby Sale היא הזכורה ביותר

הפרסומת ל-Baby Sale של סופר-פארם, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, נכנסת לטבלת הפרסומות הזכורות ומתמקמת בראש המדד.

שיעורי הזכירה של הפרסומת עומדים על 7.4%, והם נמוכים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, שעומד על 11%, כלומר עוצמת הזכירות נמוכה ב-30% מהממוצע. גם בשבוע שעבר דורגה הפרסומת בטבלה השבועית.

בדירוג האהובות נמצאות בצמרת מספר פרסומות שחצו את קו ה-17% אהדה. הפרסומת של הוט, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, מובילה את מדד האהובות, עם 17.6% אהדה. הקמפיין הוא למעשה פרומו לעונה החדשה של "עספור" בכיכובם של כוכבי הסדרה.

הפרסומת רושמת שיעורי אהדה נמוכים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות, העומד על 24.1%, ועוצמת האהדה כלפי הפרסומת נמוך מהממוצע ב-30%. יש לציין כי הפרסומת נמצאת גם במקום השני במדד הזכורות עם 4.5% זכירות.

צמודה אליה בדירוג האהובות נמצאת הפרסומת של האגודה למלחמה בסרטן, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO. הקמפיין הוא למבצע "הקש בדלת", ורואים בו יד עם אינפוזיה שדופקת על דלת. הפרסומת רשמה 17.5% אהדה.

במקום השלישי באהובות נמצא קמפיין תאגיד המיחזור, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA. הפרסומת, שבה ילד אומר לאביו "אם לא תמחזר יבוא שוטר", רשמה 17.3% אהדה.

יונדאי - המושקעת ביותר

בדומה לשבוע שעבר, הפרסומת של יונדאי, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי Y&R, היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון.

סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-980 אלף דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום) - ירידה מסך ההשקעה בפרסומת הזו בשבוע שעבר שעמד על 1.2 מיליון דולר. הפרסומת ממוקמת במקום השלישי בדירוג הזכורות עם 4.5% זכירות.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עלה במעט לעומת שבוע שעבר, כאשר מספרן עומד על 331 (בהשוואה ל-323 בשבוע שעבר).

במקביל, סך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע ממשיך את מגמת העלייה שהחלה בשבוע שעבר, ועומד על כ-28.6 מיליון דולר (לעומת כ-21 מיליון דולר בשבוע שעבר).

הפרסומות הזכורות והאהובות 3 נובמבר
 הפרסומות הזכורות והאהובות 3 נובמבר