אופנהיימר בהמלצות: למי יש פוטנציאל לזינוק של 85%?

כלכלני אופנהיימר פרסמו עדכונים לסקירותיהם על מניות נייס, אלווריון ופלוריסטם ■ מציבים מחירי יעד של 45 דולר לנייס ל-5 דולר לפלוריסטם

כלכלני אופנהיימר פרסמו עדכונים לסקירותיהם על מניות נייס , אלווריון ופלוריסטם . זאת, בעקבות פרסום דוחותיהם הכספיים של שלושת החברות, שמניותיהן נסחרות בתל-אביב ובניו-יורק, בשבוע שעבר.

לגבי הבכירה שביניהן לפי שווי השוק, חברת נייס, מציבים באופנהיימר מחיר יעד של 45 דולר לעומת מחיר נוכחי של 35.39 דולר. מחיר היעד מבוסס על מכפיל של 19 לרווח הצפוי ב-2012.

נייס דיווחה בשורה התחתונה על רווח של 18.3 מיליון דולר על בסיס GAAP, עלייה של 46.5% ביחס לרבעון המקביל אשתקד. מתחילת השנה הסתכם הרווח הנקי של החברה ב-42 מיליון דולר, גידול של 34.2% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.

גם אלווריון פרסמה דוחות חזקים יחסית. בשורה התפעולית דיווחה החברה על רווח של כ-900 אלף דולר לעומת הפסד של כ-5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. במקביל, הודיעה אלווריון כי חתמה על הסכם סופי לרכישת ווייביון (Wavion), חברה ישראלית פרטית המובילה בתחום יישומי ה-WiFi לספקיות תקשורת, עבור סכום של כ-30 מיליון דולר במזומן.

באופנהיימר מציינים כי "יש כיוון והתפתחויות חיוביות אולם אני מעדיפים לשמור על זהירות ולחכות לתוצאות בנוגע לשילוב ווייביון בעסקי אלווריון. חוזרים על המלצת תשואת שוק".

לפלוריסטם פוטנציאל לזינוק של כ-85% (מחיר יעד של 5 דולר לעומת 2.7 דולר בוול סטריט). ביום חמישי האחרון דיווחה החברה על תוצאות חיוביות של הניסוי הקליני שלה בתאי גזע המופקים משליית אדם, בתום 12 חודשי מעקב אחר חולים שהשתתפו בשלב הראשון של הניסוי. פלוריסטם הוכיחה לראשונה כי ניתן להזריק בבטחה תאי גזע מהשליה ללא התאמה גנטית ובהזרקה כפולה מאותו התורם. עובדה זו מהווה פריצת דרך משמעותית בדרכה של החברה לייצר תרופת מדף תאית למגוון מחלות, ללא צורך בהתאמה אישית לכל חולה וחולה. כלכלני אופנהיימר מעודדים מתוצאות הניסוי וצופים המשך התפתחויות חיוביות בעסקי החברה.