רבעון מוצלח למכתשים אגן: עברה לרווח של 10 מיליון ד'

זאת לעומת הפסד של 56.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד ■ בשורת ההכנסות רשמה החברה עלייה של 19.8% ברבעון השלישי לעומת הרבעון המקביל אשתקד

מכתשים אגן, שהפכה לחברה פרטית בחודש שעבר לאחר שהושלמה עסקת רכישתה ע"י חברת הבת של כמצ'ינה, דיווחה היום (ב') על תוצאות טובות לרבעון השלישי.

בסך הכל רשמה החברה רווח נקי של 10.1 מיליון דולר ברבעון השלישי לעומת הפסד של 56.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. בסיכום תשעת החודשים האחרונים רשמה החברה רווח של 147.2 מיליון דולר, עלייה של 444.9% בהשוואה לרווח של 27 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. על בסיס non-GAAP רשמה החברה רווח של 147.2 מיליון דולר לעומת 60.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד - עלייה של 143.3%.

בשורת ההכנסות רשמה החברה עלייה של 19.8% ברבעון השלישי לעומת הרבעון המקביל אשתקד. בסך הכל הסתכמו ההכנסות ב- 638.5 מיליון דולר לעומת 533.1 מיליון דולר ברבעון השלישי אשתקד.

כזכור, בחודש שעבר הודיעה מכתשים אגן כי 60% ממניותיה נרכשו ע"י חברת הבת של כמצ'יינה, יצרנית הכימיקלים הגדולה בסין. בעקבות השלמת העסקה הפכה מכתשים אגן לחברה פרטית המוחזקת ע"י כמצ'יינה וע"י כור (40%).

ארז ויגודמן, נשיא ומנכ"ל החברה, אמר בעקבות פרסום הדוחות, "הרבעון השלישי הוא רבעון נוסף בו אנו מציגים צמיחה דו ספרתית במכירות וקפיצה גדולה בכל מדדי הרווחיות. הביצועים העיסקיים שלנו, הם תוצאה של מימוש תכנית השינוי המקיפה אותה אנחנו מיישמים בשנה האחרונה". עוד הוסיף ויגודמן, "ההתקדמות במימוש התכנית מובילה לטרנספורמציה של החברה ולחיזוק מעמדנו התחרותי בענף האגרוכימייה הגלובלי תוך יצירת תשתיות שיאפשרו לנו המשך התרחבות וצמיחה רווחית בשנים הבאות".