הכדורסלן עומרי כספי קנה דירה בנתניה ב-2.3 מיליון שקל

השחקן בן ה-23 הצטרף בסוף השבוע לקבוצת רכישה שמארגנת חברת אמפא מליבו להקמת פרויקט היוקרה "פרימוורה" שעל חוף הים בנתניה

‎‎עומרי כספי, כדורסלן קבוצת ה-‏NBA‏ קליבלנד קבאלירס, שעשוי לשוב לשחק במדי מכבי תל-אביב בעונה הקרובה אם השביתה בליגה תימשך, מנצל היטב את הזמן ומשקיע בנדל"ן בישראל.

הכדורסלן בן ה-23 הצטרף בסוף השבוע לקבוצת רכישה שמארגנת חברת אמפא מליבו להקמת פרויקט היוקרה "פרימוורה" שעל חוף הים בנתניה. כספי חתם על התחייבות לרכישת דירת 5 חדרים בקומה השביעית בבניין המתנשא לגובה של 18 קומות. מדובר בדירה בשטח 126 מ"ר עם מרפסת בשטח 20 מ"ר.

המחיר המוערך של הדירה עומד על כ-2.3 מיליון שקל. פרויקט "פרימוורה" עתיד לכלול 49 יחידות דיור והוא משווק כקבוצת רכישה "עד המפתח", במסגרתה ניתן לרוכשים מחיר סגור מראש לדירה ותאריך מסירה ידוע מראש.

מקורב לכספי: "ההחלטה של עומרי להשקיע דווקא שם נבעה מכך שהפרויקט הוא שילוב של מיקום אטרקטיבי על הטיילת החדשה של העיר - מרחק מטרים בודדים מהים ואינטימיות של שכונה פרטית".

פרויקט "פרימוורה" תוכנן ע"י האדריכל גבי טטרו ומשווק באמצעות חברת היילנד מקבוצת ‏eWave‏. המגדל בן 18 קומות ייבנה בשטח של 2,250 מ"ר במתחם "נת 600" בעיר נתניה ויכלול 49 יחידות דיור בנות 5 חדרים, פנטהאוזים ומיני פנטהאוזים. בכל הדירות מרפסות בנות 20-150 מ"ר, כולן משקיפות אל הים. במגדל לובי עם תקרה כפולה, שומר ובריכה. ‏‎‎‏