פוינטר רכשה השליטה ב-TMC ב-2.5 מיליון שקל

ספקית השירותים לתחום הרכב, פוינטר טלוקיישן, ממשיכה להתרחב בישראל ■ רכשה 51% מהחברה שמספקת פתרונות טכנולוגיים לניהול, בקרה וגבייה של הוצאות נסיעה במוניות ושל שירותי היסעים

ספקית השירותים לתחום הרכב, פוינטר טלוקיישן, ממשיכה להתרחב בישראל. החברה רכשה 51% מחברת TMC תחבורה (Transportation Management Control), שמספקת פתרונות טכנולוגיים לניהול, בקרה וגבייה של הוצאות נסיעה במוניות ושל שירותי היסעים.

פוינטר מראש העין מספקת שירותי דרך, איתור והשבת כלי רכב שנגנבו, וכן שירותי ניהול ציי רכב ושיווק מוצרים בתחום. העסקה מתבצעת באמצעות החברה-הבת שגריר.

העסקה תתבצע כך ששגריר ו-TMC יקימו שותפות שבה שגריר תחזיק ב-51%. אל השותפות תועבר הפעילות הנוכחית של TMC. עלות העסקה לשגריר היא עד 2.5 מיליון שקל, שיועברו לשותפות כהלוואת בעלים. ההלוואה תישא ריבית שנתית בשיעור של פריים פלוס 4%, ותוחזר לשגריר מרווחי השותפות.

"כניסתנו לתחום החיוב עבור נסיעות במוניות ובציי רכב הינה חלק מהחזון הכולל של פוינטר - קידום ענף ציי הרכב באמצעות פתרונות טכנולוגיים של שירותים מקוונים. כך מתאפשר שיפור השירות ללקוח וייעול התפעול השוטף", אמר נשיא ומנכ"ל פוינטר, דוד מחלב.

פוינטר נסחרת ברשימה המשנית של הנאסד"ק ובבורסה של תל אביב, לפי שווי שוק של 22 מיליון דולר. נכון לסוף הרבעון הקודם, היו בקופת החברה מזומנים והשקעות לטווח קצר בהיקף של 2.3 מיליון דולר. מאז היא הספיקה לדווח על רכישה של רשת מוסכי פחחות תמורת 3.4 מיליון דולר, שישולמו בשני תשלומים.

לפי אתר האינטרנט של TMC, החברה מפתחת ומטמיעה מערכות טכנולוגיות מבוססות סלולר ו-GPS, שמותקנות במוניות. כמו-כן מאפשרת החברה ניהול של פעילות גבייה ותשלום במוניות באמצעות כרטיסי אשראי, והיא מספקת כלים לניהול הוצאות וייעול הבקרה על הסעות.