קרסו נדל"ן תבנה 678 יחידות דיור ב-6 מגדלים בקריית אונו

קרסו נדל"ן, בעסקת קומבינציה ביחס של 44%, רכשה מאריה אליוף 30 דונם בקריית אונו להקמת יחידות הדיור ■ התמורות מוגדרת כאופציה הדדית

קיפאון המכירות והקשחת תנאי המימון מצד הבנקים מובילים את הקבלנים לעסקאות לטווח ארוך. חברת קרסו נדל"ן רכשה מאריה אליוף 30 דונם בקריית אונו להקמת 678 יחידות דיור. מדובר בעסקת קומבינציה שנעשתה ביחס של 44%. בתמורות, המוגדרת כאופציה הדדית. הקרקע ממוקמת מול אוניברסיטת בר אילן בסמוך לכפר אז"ר ולמשולש קריניצי.

המתחם נמצא בתחום תוכנית ק.א/322, המכונה "רובע בר אילן" וכולל 250 דונם. על פי התב"ע במקום ניתן יהיה להקים במתחם כולו כ-1,500 יחידות דיור, שטחי תעסוקה שיכללו מגדלי משרדים ושטחי מסחר בסמוך לכביש 4.

הקרקע שרכשה חברת קרסו ממוקמת בלב המתחם. על פי התכנון מתכוונת קרסו נדל"ן להקים במקום 6 מגדלים בני 30-32 קומות שיכללו דירות בתמהיל של 3-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים.

נכון להיום קיימת למתחם תוכנית מתאר מאושרת בלבד והתוכנית המפורטת נמצאת עדיין על שולחן הוועדה המחוזית. בחברה מעריכים כי התוכנית המפורטת תאושר תוך כשנתיים.

לדברי דן פרנס, מנכ"ל קרסו נדל"ן "מדובר בעסקה אסטרטגית עבור קרסו נדל"ן שממשיכה להתרחב ולהתמקד בפרויקטים למגורים בהיקפים גדולים. מתחם בר אילן הינו מתחם אטרקטיבי במיקום מעולה והפרויקט שאנו מתכננים לבנות בתחומו יהווה את פרויקט הדגל של חברת קרסו בשנים הקרובות. אנו סבורים כי למתחם יהיו ביקושים ערים, במיוחד לאור העובדה שבשנים האחרונות לא הושק מתחם מגורים בסדר גודל כזה בגוש דן על ידי יזם אחד".

ירון צוברי, סמנכ"ל השיווק והמכירות בחברת קרסו מוסיף: "העובדה שקרסו כיזם אחד תקים את הפרויקט בשלמותו, תאפשר לנו לתכנן ולבנות על פי קונספט שפיתחנו - הקמת שכונת מגורים פרטית עם כל השרותים הנדרשים בתוך השכונה".

קרסו יוצגה בעסקה על ידי עו"ד חיה רינון, והבעלים הפרטיים יוצגו ע"י עוה"ד שמואל שוב ונעמה שיף ממשרד שוב ושות'.