אלוט שוב מנסה להנפיק: רוצה לגייס 76 מ' ד'; המניה נפלה ב-7.6%

ספקית הטכנולוגיה ביטלה הנפקה מתוכננת לפני שלושה חודשים, ומאז עלתה מנייתה ב-19%

שלושה חודשים אחרי שביטלה הנפקה מתוכננת, ולאחר שמנייתה התאוששה ועלתה ב-19.5%, אלוט מנסה שוב את מזלה. ספקית הטכנולוגיה לניתוח וניטור סוגי הנתונים שעובדים בנתבי ספקיות הגישה לאינטרנט (DPI), תציע 5 מיליון מניות בהנפקה משנית לציבור, במסגרת תשקיף מדף קיים.

בנוסף, לחתמי ההנפקה תינתן הזכות לרכוש ("גרין שו") עוד 750 אלף מניות תוך 30 יום מההנפקה, במקרה של חיתום יתר. במחיר הנוכחי של מניית אלוט, היקף הגיוס הוא 76.5 מיליון דולר, ובהנחה של מימוש הגרין שו הגיוס יגדל ל-87.9 מיליון דולר. יחד עם זאת, הדיווח על ההנפקה הצפויה הוביל לירידות במחיר המניה בבורסה המקומית, והיא ננעלה בירידה של 7.6%.

את ההנפקה יובילו הבנקים מריל לינץ', Jefferies & Company ו-RBC, וחתמי המשנה כוללים את אופנהיימר ו-Wunderlich Securities.

אלוט תקשורת נסחרת במקביל בנאסד"ק ובבורסה של תל אביב, ובמחיר מניה נוכחי של 15.3 דולר, שווי השוק שלה הוא 371 מיליון דולר.

הדוחות הפתיעו לטובה

אלוט הונפקה לראשונה בנאסד"ק בסוף 2006 במחיר של 12 דולר למניה (כלומר שווי של 251 מיליון דולר לחברה). בקיץ האחרון, תכננה החברה לבצע גיוס של כ-70 מיליון דולר באמצעות הנפקת 4.5 מיליון מניות, וחלק מבעלי המניות שלה תכננו למכור מניות במסגרת ההנפקה. אולם, על רקע תנאי השוק הודיעה אלוט בתחילת אוגוסט על דחיית ההנפקה למועד לא ידוע.

לפני מספר ימים פרסמה אלוט, המנוהלת על-ידי רמי הדר, את דוחותיה לרבעון השלישי של 2011, והצליחה להפתיע לטובה את האנליסטים. החברה דיווחה על צמיחה של 37% בהכנסות לרמה של 20.1 מיליון דולר, ועל רווח נקי של 2.1 מיליון דולר, גבוה משמעותית מהרווח הנקי שנרשם ברבעון המקביל. הרווח על בסיס Non-GAAP הסתכם ב-3.4 מיליון דולר. במהלך הרבעון אלוט ייצרה 3.4 מיליון דולר מפעילות שוטפת, ובסופו היו בקופתה מזומנים והשקעות בסך 66.7 מיליון דולר.