בית המשפט, גירסת קריית שלום

לא פחות מ-4 שחקנים של מכבי ת"א כדורגל עמדו היום לוועדת משמעת פנימית במועדון בעקבות עבירות משמעת ■ יואב זיו ספג את העונש החמור ביותר: קנס של 7,500 דולר

לא פחות מארבעה שחקנים שונים של מכבי ת"א כדורגל עמדו היום (ה') לוועדת משמעת פנימית במועדון, לאחר הפרות משמעת שרשמו בתקופה האחרונה.

אחרי סבב פגישות עם השחקנים במהלך הבוקר, שנערכו במשרדיו של ג'ק אנגלידיס, נציגו של הבעלים הקנדי מיטש גולדהאר במכבי, הוחלט כי יואב זיו ייקנס בסכום של 7,500 דולר בעקבות "תקרית הנעל" במהלך משחק הקבוצה מול סטוק סיטי. כזכור, הורחק זיו ממשחק הליגה האירופית באנגליה, לאחר שבעט את הנעל שלו אל עבר הקוון (לצפייה באירוע לחצו כאן).

גם חלוץ מכבי, אלירן עטר, ספג קנס היום: 1,500 דולר, עונש על התקרית המילולית שלו עם שחקן הקבוצה, מוסא קונאטה, באותו משחק מול סטוק סיטי. המגן רחמים צ'קול נקנס ב-1,500 דולר בפועל ועוד 5,000 דולר על-תנאי לאחר שלא הופיע לאחד מאימוני המועדון. אצל משה לוגסי, הקשר הצעיר, העונש היה קצת פחות חמור: אזהרה והרחקה ממשחק אחד ע"ת לשנה. לוגסי נענש בעקבות דין ודברים שהיה לו עם אוהדי הקבוצה בסיום המשחק האחרון של מכבי בליגת העל מול בית"ר ירושלים.

מצעד העומדים לדין הגיע לאחר שמכבי חשו בהתרופפות משמעת רצינית בקרב שחקני המועדון בחודש האחרון.

אגב, לפני כשנתיים הענישה מכבי ת"א את שחקנה דאז, מאור בוזגלו, באחד הסכומים הכי משמעותיים שזכורים בכדורגל הישראלי: 50 אלף דולר בפועל, בעקבות התבטאות של אביו, יעקב בוזגלו, כנגד המועדון.