חודש אחרי שנרכשה ע"י אינטל: עסקה לטלמפ ב-5 מיליון ד'

חברת הטלקום האוסטרלית ‏Optus‏ תספק ללקוחותיה שירותי ניווט וחיפוש מבוססי מיקום באמצעות האפליקציה של טלמפ הישראלית ■ טלמפ צפויה לסיים את השנה עם הכנסות של 33 מיליון דולר

עסקה ראשונה לחברת טלמפ הישראלית מאז שאינטל הודיעה על רכישתה בכ-300 מיליון דולר לפני יותר מחודש. חברת הטלקום ‏Optus‏ האוסטרלית, תספק ללקוחותיה שירותי ניווט וחיפוש מבוססי מיקום באמצעות האפליקציה של טלמפ.

על-פי ההערכות, היקף ההכנסות של טלמפ כתוצאה מהעסקה, יעמוד על כ-5 מיליון דולר, לא כולל הכנסות מפרסום ושירותים נוספים.

שירות ‏Optus‏ ‏Go Places‏ כולל אינטגרציה של וואו'צרים למסעדות, כאשר הגישה לוואוצ'רים מתאפשרת תמורת תשלום חד פעמי של 40 דולר אוסטרלי עבור מנוי שנתי או תמורת 3 דולר אוסטרלי למנוי למשך 24 שעות. השירות, שמבוסס על הפתרון של טלמפ, מציע אינטגרציה עם מאגרי תוכן מקומיים במדינה.‏

טלמפ פיתחה אפליקציית ניווט אותה היא מציעה כשירות בתשלום דרך המפעילות הסלולריות בישראל. לחברה יש קרוב ל-7 מיליון משתמשים בעולם, כאשר בישראל יש כ-800 אלף משתמשים ומספר המנויים גדל בכחצי מיליון משתמשים חדשים בעולם בכל חודש. בשנים האחרונות, הפופולאריות של טלמפ בעולם הסמארטפונים לא הייתה קלה, כאשר חברת ווייז הישראלית, מציעה אפליקציית ניווט ללא תשלום המתחרה בה.

טלמפ הוקמה בשנת 2000, היא מעסיקה 210 עובדים והיא צפויה לסיים את השנה עם הכנסות של 33 מיליון דולר. מדובר בשנה שנייה ברציפות בה החברה רווחית.

לדברי אורן ניסים, מנכ"ל טלמפ, "שירות ‏Optus Go Places‏ מקנה למשתמשי החברה חווית שימוש סופר לוקאלית, רלוונטית ושלמה, הכוללת אפשרויות רבות מעבר לחוויית הניווט הבסיסית. השילוב של 'מסך הבית' הופך את חווית השימוש לקלה ונוחה במיוחד".