"שלוש" של קשת חצתה אמש את רף ה-30% רייטינג

"עובדה", תוכנית התחקירים של אילנה דיין, משיקה עונה חמישית עם 27% רייטינג

"התוכנית "עובדה" של זכיינית ערוץ 2 קשת חזרה השבוע למסך, עם ההשקה הגבוהה ביותר ב-5 השנים האחרונות. תוכנית התחקירים של אילנה דיין מגיעה לנתון מרשים של 27% צפייה, בזכות חשיפה מרגשת של מכתבי רון ארד, שהביא הכתב בן שני. התוכנית דורגה במקום החמישי בטבלת הרייטינג השבועית לאחר מנה גדושה של ריאליטי, כי כנראה הסדר הברור של עולם הטלוויזיה חייב להישמר.

התוכנית "שלוש", גם היא של קשת, הולכת ומתקדמת אל סופה, והדבר ניכר ברייטינג. אמש (מוצ"ש) האמירה התוכנית אל מעבר ל-30% הצפייה. הפרק של "שלוש" ששודר ביום רביעי הגיע ל-28.2% צפייה.

מיד אחר כך, גם עם נתונים גבוהים מאוד, שני הפרקים של "המירוץ למיליון" של רשת עם 27.3% ו-27.8% צפייה. הדבר מוכיח כי רשת עשתה בחוכמה כשהחליטה בכל זאת לצאת לעונה שנייה, אם כי יש להניח כי במצב טוב יותר של השוק, לנתונים הללו הייתה משמעות חיובית יותר.

"חדשות השבת" עם דני קושמרו של חדשות 2 הינה תוכנית האקטואליה הנצפית בישראל גם השבוע, עם 26.7% צפייה. המהדורה השבועית של חדשות 2 ממשיכה ליהנות מנתונים מרשימים ביותר אף היא - 23.9% צפייה. "אולפן שישי" עם יאיר לפיד רשמה גם היא נתונים גבוהים של 19.4%. מולה, באותה שעה, עומדת בגבורה ועוברת מסך בערוץ 1 איילה חסון ב"יומן" עם נתון של 5.5%, ואילו נסלי ברדה ו"השבוע" של ערוץ 10 עם 3.8% מביכים.

"כלבוטק" של רשת לא מתייאשת ורושמת השבוע 21.9% צפייה. שיא צפייה לשנת 2011 נרשם השבוע ל"בית היהודי" של ערוץ 1, עם 6.4%. "מעושרות" של ערוץ 10 עם 14.7%, ו"אחת אפס אפס" באותו ערוץ עם 13.8% צפייה.

רייטינג שבועי 13 נובמבר
 רייטינג שבועי 13 נובמבר