מנכ"ל מירס ובעל השליטה ערכו שיחה ראשונה ברשת החדשה

בעל השליטה פטריק דרהי: "היום מירס ירתה את יריית הפתיחה למהפכה שטרם נראתה בשוק הסלולר בישראל ותביא עימה את הבשורה לה מחכים הצרכנים"

חברת מירס ערכה ביום חמישי האחרון אירוע לקוחות ענק ובו ביצעה את שיחת הטלפון הראשונה על גבי הרשת החדשה שהיא מקימה בימים אלה. השיחה התקיימה באירוע חגיגי שמירס קיימה ביום חמישי האחרון בגני התערוכה בת"א, בו השתתפו כ-3,000 איש ובהם לקוחות, ספקים, ושותפים לדרך לאורך השנים ובמהלכו כאמור, הפתיע המנכ"ל היוצא אברשה בורשטיין, כאשר עלה לבמה והודיע לנוכחים כי הם עומדים להיות עדים לאירוע היסטורי של שיחת הטלפון הראשונה שתתקיים על גבי הרשת החדשה של חברת מירס. השיחה, אשר הוקרנה בשידור חי על גבי מסך וידיאו ענקי עברה בשלום.

על האירוע אמר בורשטיין כי: "אלפי לקוחות, ספקים עובדים וחברים יקרים אשר ליוו את מירס מיום היווסדה והיו שותפים לדרך, השתתפו היום באירוע היסטורי בענף הסלולר בישראל, כאשר היו עדים לשיחת הטלפון הראשונה שנערכה ביני לבין בעלי מירס פטריק דרהי, שלא הפסיק להאמין בחברה ובעובדיה. באופן אישי, מדובר באחד מרגעי השיא של חיי, עליו עמלתי בשיתוף הנהלת ועובדי החברה הנאמנים של מירס במהלך השנים האחרונות. שיחת הטלפון על תשתית נוקיה-סימנס, שהתקיימה עם מר דרהי הייתה מרגשת במיוחד והרגשתי בה בדיוק כפי שהרגשתי ביום בו התקיים תהליך התמחור של מכרז התדרים: הפעם היד והקול קצת רעדו".

פטריק דרהי אמר כי: "היום מירס ירתה את יריית הפתיחה למהפכה שטרם נראתה בשוק הסלולר בישראל ותביא עימה את הבשורה, לה מחכים הצרכנים. לכם, לקוחותיה הנאמנים של החברה נציע שירות מצוין, פורטפוליו מוצרים ושירותים חדשני ואטרקטיבי וטכנולוגיה מתקדמת, כחלק מקבוצת התקשורת החזקה ביותר בישראל, אשר תספק ללקוחותיה שירותי סלולר, טלוויזיה, טלפוניה קווית ואינטרנט. אנו מתכוונים להיות קבוצה שהמוטו המרכזי שלה יהיה פשטות, בהירות ומחירים נוחים לצרכן".