פסגות ממליץ למכור מניות פרטנר: "המניה תיפול 14%"

בבית ההשקעות הגדול בישראל נוקטים בהמלצת "מכירה" על מניית פרטנר, עקב השינויים המבניים בענף והצפי להחרפת התחרות ■ צופים שחיקה בהכנסות ורווחיות החברה בשנים הבאות

בבית ההשקעות פסגות , הגדול בישראל, מסקרים היום (ב') את מניית פרטנר תוך שהם נוקטים בהמלצת "מכירה". בפסגות מציבים לפרטנר מחיר יעד של 36 שקל, המשקף ירידה של 14% במחיר המניה כיום (כ-41 שקל).

בבית ההשקעות מציינים את השינויים המבניים והרגולטוריים בשוק התקשורת, ש"הובילו את החברות לאזור חדש ולא מוכר בו הן הופכות ממובילות למובלות, בעלות מוצר גנרי נעדר יתרות תחרותי - מלבד המחיר" - נכתב בסקירה.

בפסגות דובקים בהמלצת "מכירה" למניות פרטנר, על בסיס מספר שיקולים: הצפי להחרפת התחרות והמשך השחיקה ברווחים פר מנוי; שוק התקשורת הרווי בישראל המגביל את פוטנציאל הצמיחה; המעבר לטלפונים חכמים שמאפשר שירותים מתחרים וחינאמיים; חלופים בצמרת הנהלת החברה; וכניסת מתחרים עתידית.

בפסגות מציינים כי רכישת פעילות 012 על ידי פרטנר צפוייה לסייע לחברה, "במידה ויוקם שוק סיטונאי בהתאם להמלצות ועדת חייק - הקמה שצפוייה לסייע לחברה להגדיל בעתיד את הכנסותיה מטלפון קווי ושירותי אינטרנט, ולמתן במשהו את הפגיעה בשוק הסלולר".

בשורה התחתונה, צופים בפסגות המשך בשחיקת ההכנסות והרווחיות של פרטנר בשנים הבאות, אשר צפוי לפגוע גם בשוויה.