חב' NNG משיקה פעילות חדשה של אפליקציית ניווט בהודו

החברה חתמה על הסכמים עם נציגות פולקסוואגן בהודו ונמצאת בשלבי סגירת הסכמים עם החברות סוזוקי, ומרצדס ועם שתי חברות הרכב המקומיות הגדולות בהודו - "מהינדרה" ו"טאטא"

חברת NNG בבעלותם של דודי וירניק וקובי הלפרין משיקה פעילות חדשה בהודו. החברה חתמה על הסכמים עם נציגות פולקסוואגן בהודו ונמצאת בשלבי סגירת הסכמים עם החברות סוזוקי, ומרצדס הפועלות בהודו ועם שתי חברות הרכב המקומיות הגדולות בהודו - "מהינדרה" ו"טאטא". על פי הערכות, מדובר בהסכמים בשווי של עשרות מיליוני דולרים.

במסגרת ההסכמים שנחתמו, תוכנת IGO של החברה תשולב ברכבים הנמכרים בהודו.NNG פיתחה אפליקציית ניווט ייחודית עבור הודו המתאפיינת בכך שרחובותיה אינם מסומנים בכתובות/מספרים מסודרים.

בנוסף, NNG סיכמה עם חברת אפל בהודו לשיווק אפליקציית IGO לניווט באייפון והיא מנהלת בימים אלו משא ומתן מתקדם עם שתי ספקיות הסלולר הגדולות בהודו לשם יצירת שיתוף פעולה.

דודי וירניק, נשיא NNG, ציין כי "אנו פעילים מזה זמן רב בהודו וכעת פותחים נציגות רשמית, ואני מעריך כי בשוק ההודי קיים פוטנציאל עסקי רב. מדובר במדינה בה נמכרות מדי שנה כ-2 מיליון מכוניות חדשות ויש בה ביקוש רב לתוכנת IGO".