דוחות טובים להוט: 836 מיליון שקל הכנסות; עלייה של 9% ברווח

הוט הציגה גידול בכל הפרמטרים, עם רווח נקי של 58 מיליון שקל ■ הרווח למנוי עלה ל-217 שקל ■ גידול במנויי האינטרנט והטלפון ■ "אנחנו במסלול עקבי של צמיחה"

חברת התקשורת הוט שבשליטת פטריק דרהי פרסמה הבוקר (ד') את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של 2011, תוך שהיא מציגה גידול בכל הפרמטרים. הכנסות החברה הסתכמו ב-836 מיליון שקל, עלייה של 2.5% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. גם בשורה התחתונה רשמה הוט עלייה של 9% ל-58 מיליון שקל.

הכנסות הוט ממגזר הטלוויזיה בכבלים עלו הרבעון ל-581 מיליון שקל, לעומת 556 מיליון שקל ברבעון המקביל. העלייה מוסברת כתוצאה מעליית ההכנסה הממוצעת למנוי טלוויזיה בכבלים, לאור העמקת השימוש בשירותים בתשלום.

ה-EBITDA, רווח מפעולות רגילות לפני פחת והפחתות ולפני הכנסות אחרות, הסתכם ב-340 מיליון שקל (כ-41% מההכנסות), לעומת EBITDA של 318 מיליון שקל (39% מההכנסות) ברבעון המקביל - גידול של 7%.

גידול במנויי האינטרנט והטלפון

הוט הציגה רווח גולמי של 256 מיליון שקל, עלייה של 8% ביחס לרבעון המקביל, ורווח תפעולי של 111 מיליון שקל, לעומת 112 מיליון שקל בתקופה המקבילה. הרווח פר מנוי (ARPU) גדל ל-217 שקל - עלייה של 3 שקלים לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

להוט יש 890 אלף מנויים לשירותי הטלוויזיה שלה ברבעון הנוכחי (ללא שינוי מהרבעון המקביל) ו-764 מנויי אינטרנט. בתחום זה גייסה הוט 5,000 מנויים חדשים ברבעון. כמו כן, לחברה 630 אלף מנויי טלפון - המייצגים גידול של 4,000 מנויים הרבעון.

"תוצאות החברה מבטאות עלייה על מסלול יציב ועקבי של צמיחה ושיפור בביצועים העסקיים", אמרה סטלה הנדלר, יו"ר הוט. "בראייה קדימה, אני מאמינה כי הנהלתה המגובשת והמקצועית של הקבוצה, בניהולו של הרצל עוזר, תמשיך ליישם בהצלחה אסטרטגיה עסקית מושכלת לנוכח אתגרי השוק".

הרצל עוזר, מנכ"ל הוט, מסר כי "תוצאות החברה משקפות יותר מכל את היציבות בביצועי הליבה, והן תוצאה ישירה של יישום אסטרטגיית החברה, על כל מרכיבה, לרבות השיפור המהותי בשירות".