חברת פרוקטר אנד גמבל תגייס דוקטורנטים ישראלים

החברה מנסה לגייס עובדים למחלקת המחקר והפיתוח שלה ■ החברה מחפשת סטודנטים למדעים והנדסה בשנה האחרונה או הלפני אחרונה ללימודי הדוקטורט שלהם

חברת פרוקטר אנד גמבל מנסה לחזק את חטיבת החדשנות של החברה על-ידי גיוס מוחות ישראליים. החברה פתחה היום (ד') את ההרשמה לסטודנטים למדעים ולהנדסה שנמצאים בשנה האחרונה או בשנה לפני האחרונה של לימודי הדוקטורט שלהם. בכוונת החברה להציע לאותם סטודנטים להשתלב בשתי תוכניות של מחקר ופיתוח בחברת הענק.

אחד המסלולים הוא תוכנית ההתמחות האירופית, שתאפשר למשתתפים להתנסות בעבודת מו"פ בשורת החברה הבינלאומית. בוגרי התוכנית יוכלו להצטרף לאחד ממרכזי המו"פ העולמיים של החברה, המעסיקה היום כ-9,400 מדענים. מסלול נוסף הוא סמינר מו"פ שמתקיים בגרמניה למשך ארבעה ימים במרכז החדשנות של פרוקטר אנד גמבל. המצטיינים יוכלו להשתלב בחברה.

ההרשמה למסלולי המו"פ (דרך האתר www.pgisrael.co.il/RND) תימשך עד ה-30 בנובמבר. הנרשמים יעברו תהליך סינון ולמתאימים יישלחו הזמנות לאירוע שייערך ב-12 בדצמבר בתל אביב. במהלך האירוע ייערך שלב מיון נוסף.

לדברי מנהלת מרכז החדשנות של פרוקטר אנד גמבל בישראל, ליטל אשר, "זו השנה השנייה שהחברה מגייסת עובדים לשורות המו"פ העולמיים שלה. בשנה שעברה גויסו חמישה חוקרים בעלי יכולות ייחודיות במדעי החיים והמחשב. צוות המו"פ העולמי של החברה התרשם מאיכות החוקרים הישראלים, שזכו לדירוג קבלה ממוצע הגבוה ב-20% מזה של כלל המועמדים ברחבי העולם".

פרוקטר אנד גמבל מפעילה מרכז חדשנות גם בישראל ובמסגרתו חתמה על שיתופי-פעולה עם גופים כמו המדען הראשי, האוניברסיטה העברית, חברת טבע וחברת פאוארמארט, המפתחת משטחי הטענת סוללות.