טאואר חתמה על הסכם לניהול פרוייקטים בהודו וברזיל

יצרנית השבבים תמה על מזכר הבנות עם חברת טכנולוגיות אירופאית לשיתוף פעולה בשתי המדינות ■ שיתוף פעולה יהיה באיתור וניהול הזדמנויות לפרוייקטי סמיקונדקטור

יצרנית השבבים טאואר הודיעה היום (ה') כי חתמה על מזכר הבנות עם חברת טכנולוגיות אירופאית לשיתוף פעולה באיתור וניהול הזדמנויות לפרויקטי סמיקונדקטור ופיתוח טכנולוגי בהודו וברזיל.

במסגרת ההסכם, תספק טאואר הכשרה וידע בתחום הייצור, שירותי ניהול פרויקטים ותמיכה טכנית, ואילו שותפתה האירופאית תספק את רישיונות הקניין הרוחני, בליווי שירותי תמיכה והכשרה.

מחברת טאואר נמסר כי היא מאמינה ש"הפוטנציאל הגבוה ביותר בעולם לצמיחה בשווקי הסמיקונדקטור נמצא בהודו ובברזיל". לפי ההערכות, יגיע שוק הסמיקונדקטור בהודו למאות מיליארדי דולרים עד שנת 2020.

טאואר מסרה כי החברה ושותפתה האירופאית משתפות פעולה כבר למעלה מ-15 שנה בתחום העברת הטכנולוגיות, שיתוף פעולה אשר הניב עד היום תוצאות מרשימות במגוון פרויקטים.

"אנו שמחים מאד על שיתוף הפעולה ארוך-השנים והמוצלח עם השותפה האירופאית שלנו", אמר ד"ר יצחק אדרעי, נשיא טאואר. "בעזרת חטיבת ה-TOPS של החברה המתמחה בהעברת טכנולוגיות, יש לנו את כל היכולות והידע הנדרשים על מנת לשתף פעולה בתחום זה, ואנו ומצפים לזכות בעוד פרויקטים מוצלחים רבים".