AIG תפצה 14 אלף מבוטחים ב-3 מיליון שקל בשל טעות בגבייה

ההחלטה התקבלה לאחר שהחברה גילתה כי גבתה פרמיות עודפות עבור פוליסת ביטוח תאונות אישיות "50 ללא שברים"

חברת הביטוח AIG ישראל הודיעה היום (ה') כי תשיב לחלק ממבוטחיה 3 מיליון שקל. ההחלטה התקבלה לאחר שהחברה גילתה כי גבתה פרמיות עודפות עבור פוליסת ביטוח תאונות אישיות "50 ללא שברים".

החברה, בניהולה של חוה פרידמן שפירא, גילתה באחרונה כי כ-14 אלף ממבוטחיה בפוליסה שילמו מאז אוקטובר 2008 כ-7% יותר מהתעריף שאושר באוצר, כתוצאה מטעות טכנית שהתגלתה ותוקנה על ידי החברה עצמה. המבוטחים יזוכו בסכום המלא, כולל ריבית והצמדה - 211 שקל למבוטח בממוצע.

"כחברה בינ"ל, AIG פועלת בסטנדרט גבוה ומקפידה על בקרה שוטפת ושיטתית, ומרגע שגילינו את הטעות אנו פועלים לזיכוי הלקוחות באופן מיידי", אמרה פרידמן שפירא.

בחברה מדגישים כי המחיר שהוצג ללקוחות בעת רכישת הפוליסה הוא המחיר שגבתה AIG בפועל, כלומר הלקוחות חויבו באותו מחיר שהוצג להם בעת רכישת הביטוח".

החברה, שבבעלות קבוצת AIG העולמית וקבוצת עורק, עדכנה את הפיקוח על הביטוח בתקלה והבטיחה כי הפיצוי למבוטחים ישולם באופן מיידי. נוסף על כך, AIG ישראל, המתמחה בביטוחי פרט בשיווק ישיר, תזכה מבוטחים בוגרים המחזיקים בפוליסה זו בהרחבת הכיסוי בגין מקרה מוות מתאונה בסך 18 אלף שקל, לחודש אחד ללא תשלום.