גלובל כנפיים רכשה מטוס בחכירה לחברה באסיה ב-29 מ' ד'

כנפיים ממשיכה בהרחבת עסקי החכרת המטוסים שלה ■ החברה הבת הודיעה כי גלובל כנפיים ליסינג השלימה עסקת הרכישה ■ ההסכם נחתם ב-18 בנובמבר 2011

כנפיים ממשיכה בהרחבת עסקי החכרת המטוסים שלה: החברה הודיעה היום (א') כי החברה הבת גלובל כנפיים ליסינג, השלימה עסקה לרכישת מטוס מדגם בואינג 737-800 משנת ייצור 2000, המוחכר לחברת תעופה שהינה חברת הדגל של מדינה במזרח אסיה. חברת התעופה המדוברת חוכרת מגלובל כנפיים ליסינג מטוס נוסף במסגרת עסקה שנערכה בחודש אוגוסט השנה.

ההסכם החדש בדבר רכישת המטוס נחתם עם המוכרת, שהיא חברה בינלאומית להחכרת מטוסים, הנמנית על עשר חברות החכרת מטוסים הגדולות בעולם. ההסכם נחתם ב-18 בנובמבר 2011, והמטוס עבר לבעלות גלובל כנפיים ליסינג באותו מועד, כאשר היקף העסקה הכולל מסתכם בכ-29 מיליון דולר.

בעקבות ביצוע העסקה, הכנסות החברה מדמי חכירה, על פי הסכמי ההחכרה של המטוסים, צפויות להסתכם בשנים הבאות בכ-200 מיליון דולר.

עם השלמתה של העסקה, ימנה צי המטוסים הקיים של גלובל כנפיים ליסינג 22 מטוסי סילון (17 מטוסי בואינג ו-5 מטוסי איירבוס), המוחכרים לעשר חברות תעופה בשמונה ארצות על פני ארבע יבשות שונות.

שלמה חנאל, מנכ"ל כנפיים, על העסקה: "בהתאם לאסטרטגיה שהותוותה, כנפיים ממשיכה להרחיב את עסקי החכרת המטוסים שלה ומצרפת מטוס נוסף לצי החברה, זאת כחודשיים בלבד לאחר ביצוע העסקה הקודמת".