דיון בכלכלת ברזיל יתקיים בוועידת ישראל לעסקים 2011

האם ישכיל קטר הצמיחה של ברזיל להניע את עצמו מחדש ולהתאושש? הנושא יידון במושב "ברזיל - השער לעסקים והשקעות" שייערך במסגרת ועידת ישראל לעסקים 2011 של "גלובס"

האם ישכיל קטר הצמיחה של ברזיל להניע את עצמו מחדש ולהתאושש? מושב הדיון "ברזיל - השער לעסקים והשקעות" שייערך במסגרת ועידת ישראל לעסקים 2011 של "גלובס" יעסוק בכלכלת ברזיל, המוגדרת כבעלת שוק מתעורר, היא בעלת צמיחה כלכלית מהגבוהות בעולם, יכולת קנייה גדולה שבעשרים השנים האחרונות רק הלכה וגברה ובעלת כמות עצומה של משאבי טבע לא מנוצלים.

המדינה הגדולה והמאוכלסת ביותר בדרום אמריקה מייצאת לעולם מגוון רחב מאוד של מוצרים טכנולוגיים ומוצרי בסיס; החל ממטוסים ורכבים ועד למוצרי טקסטיל, תפוזים וקפה. הליך הגלובליזציה הביא לכך שהצמיחה החזקה של השווקים המתעוררים ובכללם גם זו של ברזיל הואטו ואף נעצרו עם התרחבות המשברים הכלכליים במדינות המפותחות.

את הדיון תפתח מריה אליזה ברנגר, שגרירת ברזיל בישראל, ואלסדנרו טיקסיירה, סגן השר לפיתוח, תעשייה וסחר בינלאומי של ברזיל ייתן מבוא על הכלכלה הברזילאית. בנוסף,
טטיאנה מרטינס פורטו, מנהלת המחלקה לסחר חוץ של קונפדרציית התעשייה הלאומית בברזיל (CNI), תדבר על המקורות לשיתוף פעולה כלכלי בין התעשייה בישראל לתעשייה בברזיל. ג'יאנקרלו גרלי, מנהל תכנון, ההתאחדות הברזילאית לתשתיות ותעשייה, ידבר על מקורות השקעה של ברזיל כמדינה המארחת את משחקי המונדיאל בשנת 2014 והמשחקים האולימפיים בשנת 2016. המנחה יהיה ערד ניר עורך חדשות החוץ, מנחה, וראש דסק חדשות החוץ של חדשות ערוץ 2.

ועידת ישראל לעסקים של גלובס המהווה גורם משפיע ומרכזי בסדר היום הכלכלי ציבורי, תתקיים בין התאריכים 12-11 בדצמבר במלון דיויד אינטרקונטיננטל שבתל אביב.

לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של ועידת ישראל לעסקים 2011:http://www.globes.co.il/news/home.aspx?fid=4735&leadid=147