איזנברג נדרש להילחם על תנאיו גם במלם-תים

אסיפת בעלי המניות, שתדון בנושא מחר, תתבקש לאשר לאיזנברג שינוי בתנאי העסקתו - 35% משרה לעומת 45% עד כה, ללא שינוי בתמורה, שעמדה ב-2010 על 1.2 מיליון שקל

תיקון 16 לחוק החברות, לפיו בעלי השליטה מחויבים להשיג רוב מקרב בעלי מניות המיעוט לצורך אישור תנאי העסקתם, מעמיד את שלמה איזנברג, בעל השליטה בקבוצת ערד השקעות, בפני מבחן נוסף - הפעם בחברת המחשוב מלם-תים שבה הוא משמש מנהל עסקים ראשי.

אסיפת בעלי המניות, שתדון בנושא מחר, תתבקש לאשר לאיזנברג שינוי בתנאי העסקתו - 35% משרה לעומת 45% עד כה, ללא שינוי בתמורה, שעמדה ב-2010 על 1.2 מיליון שקל.

איזנברג, נזכיר, מבקש לאשר מחדש גם את שכרו בחברת הנדל"ן ישרס, גם שם בתוספת שיפורים: בונוס בגין רווחים ופיצוי בדמות שכר של שנה וחצי, גם במקרה שבו יחליט להתפטר מהחברה.

עלות העסקתו של איזנברג בישרס עמדה אשתקד על 225 אלף שקל בחודש, כלומר 2.7 מיליון שקל בשנה. סך הכול קיבל איזנברג ב-2010 שכר בעלות של 3.9 מיליון שקל מהחברות בקבוצת ערד, השולטת בישרס ובמלם-תים.

מאיר ליפשס, מבעלי מניות המיעוט בחברת המחשוב (7.2%), טוען בסדרת מכתבים לדירקטוריון החברה כי הדירקטורים משמשים "חותמת גומי" ו"מתבטלים בפני רצונו" של בעל השליטה איזנברג, וזאת על רקע הצורך לאשר את תנאי העסקתו.

ליפשס, שבעבר שימש כמנכ"ל חברת TTI טלקום שהשתייכה למלם-תים, טוען כי איזנברג, שמועסק בחברה בפחות מחצי משרה, משמש כמנכ"ל בפועל למרות שמוגדר כ"מנהל העסקים הראשי". ליפשס מאיים במכתב לדירקטוריון מלפני שבוע כי במידה ואיזנברג לא יורחק מהחברה, הוא מתכוון "להחיל על חברי הדירקטוריון את חלקם באחריות למצב אליו נקלעה החברה ולנזקים שנגרמו".

מלם-תים מסרה היום בתגובה כי "קיבלה את המכתבים של מר ליפשס, עיינה בהם עיין היטב ותפעל כמתחייב על פי החוק". איזנברג הוסיף כי "החברה תשקול את צעדיה מול מסע הנקמנות ההרסני שבו פצח ליפשס, במישור האזרחי והפלילי".