תחולט דירתו של אדם שהורשע בסחר בכדורי ויאגרה מזויפים

ביהמ"ש קיבל את בקשת הפרקליטות לחלט את דירתו של צבי רוזנבלט, שהורשע בעבירות על חוק איסור הלבנת הון, על אף שהדירה הייתה רשומה על שם בת זוגו

שופט בית המשפט המחוזי בתל-אביב, ג'ורג' קרא, קיבל היום (א') את בקשת פרקליטות מחוז מרכז לחלט את דירתו של צבי רוזנבלט, שהורשע בעבירות על חוק איסור הלבנת הון בעקבות סחר בכדורי ויאגרה מזויפים. זאת, על אף שהדירה הייתה רשומה על שם בת זוגו של רוזנבלט, צעירה בת 27.

ב-30 ביוני 2011 הורשע רוזנבלט במכירת למעלה מ-400 אלף כדורים מזויפים לטיפול בבעיות זקפה בהיקף של 25 מיליון שקל. בין היתר הורשע רוזנבלט בעבירות מס, עבירות על פקודת הרוקחים, סיכון חיי אדם, פזיזות ורשלנות, הלבנת הון ועבירות נוספות.

במסגרת ההליכים הפליליים נגד רוזנבלט הגישה פרקליטות מחוז מרכז, באמצעות עו"ד אליאנא דניאלי ובשיתוף רשות המסים, בקשה לחילוט דירה באשדוד ששייכת לרוזנבלט - אף על-פי שהנכס לא רשום על שמו.

הפרקליטות טענה כי חרף הרישום הפורמלי מדובר בדירה אשר לאמיתו של דבר מצויה בבעלותו של רוזנבלט. בנוסף טענה הפרקליטות כי רוזנבלט מכר את הנכס לצעירה באופן פקטיבי כדי להקשות על תפיסתו.

בהחלטתו כתב השופט: "הנסיבות, כפי שהוכחו, רחוקות מלהיות תיאור של עסקה כשרה ונקייה. בנסיבות אלה, ומשלא נתתי כל אמון בגירסתה של הטוענת לזכות, הריני דמורה על חילוט הנכס".