ב' זה (עדיין) אוהל: דיור בר השגה לאחר המחאה החברתית

מושב הדיון "נדל"ן - דיור בר השגה", שייערך במסגרת ועידת ישראל לעסקים 2011 של "גלובס" במעמד שר השיכון והבינוי אריאל אטיאס, יעסוק במתן פתרונות דיור לציבור הישראלי על רקע המחאה החברתית של הקיץ האחרון, ובמצוקת האשראי בענף הנדל"ן

מושב הדיון "נדל"ן - דיור בר השגה", שייערך במעמד שר השיכון והבינוי אריאל אטיאס, במסגרת ועידת ישראל לעסקים 2011 של "גלובס" יעסוק במתן פתרונות דיור לציבור הישראלי על רקע המחאה החברתית של הקיץ האחרון, ובמצוקת האשראי בענף הנדל"ן.

שלוש השנים האחרונות התאפיינו בעלייה של עשרות אחוזים במחירי הנדל"ן כמעט בכל רחבי הארץ. בערים המרכזיות המחירים הכפילו את עצמם ואפילו יותר. במהלך 2011 הממשלה החליטה על מספר צעדים שנועדו למתן את בועת מחירי הנדל"ן, ואכן בחודשים האחרונים, עליית מחירי הדירות הואטה אך עדיין לא ניתן לדבר על מגמה והגעה ליעד של מחירים ריאליים.

עוד ישתתפו בדיון: ד"ר פיליפ המינגס, ראש הדסק הישראלי בחטיבה הכלכלית ב-OECD; נתן חץ, בעלים ומנכ"ל אלוני חץ; פרופ' יוג'ין קנדל, ראש המועצה הלאומית לכלכלה, משרד ראש הממשלה ואליעזר פישמן. המנחה יהיה דרור מרמור, עורך מוסף הנדל"ן של "גלובס".

ועידת ישראל לעסקים של גלובס המהווה גורם משפיע ומרכזי בסדר היום הכלכלי ציבורי, תתקיים בין התאריכים 12-11 בדצמבר במלון דיויד אינטרקונטיננטל שבתל אביב. מושבי הוועידה ילוו בתרגום סימולטני.

לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של ועידת ישראל לעסקים 2011:http://www.globes.co.il/news/home.aspx?fid=4735&leadid=147