ליברמן: "הכסף מישראל לרשות הולך לרוצחים ולמטיפים לרצח"

שר החוץ אביגדור ליברמן: "לתת כסף לפלסטינים כמוהו כמו עידוד לרוצחים - אנו נתנגד בתוקף להעברת הכסף לרשות" ■ "למדינת ישראל אין שום בקרה לאן הולך הכסף של הפלסטינים"

שר החוץ אביגדור ליברמן דיבר היום (ב') בפתח ישיבת סיעת ישראל ביתנו בכנסת על העברת הכספים מישראל לרשות הפלסטינית. לדבריו, "הכסף שהם מקבלים מישראל לכאורה נותן להם לגיטימציה לרצוח או להטיף לרצח יהודים. כשאבו מאזן פוגש יותר מאלף רוצחים שכולם השתחררו או בדרך להשתחרר, והוא קורא להם 'לוחמי החופש', הוא הופך את הרוצח למשהו יוקרתי".

"אבו מאזן הבטיח למחבלים האלה 5,000 דולר לכל אחד והבטיח להם גם דירה. אמנם עלות דירה בראמאללה זה לא כמו בתל אביב, אבל תכפילו 50 אלף דולר באלף דירות - זה הרבה. הם אומרים שהכסף זה למשכורות לאנשי ביטחון - זה שקר וכזב. זה הולך לרוצחים ולמטיפים לרצח", לדברי השר.

ליברמן הוסיף: "למדינת ישראל אין שום בקרה לאן הולך הכסף של הפלסטינים. לתת להם כסף כמוהו כמו עידוד לרוצחים וחיזוק אותו המוטיב שאבו מאזן מכתיב לכל תושבי יהודה ושומרון. כל ההתנהלות של אבו מאזן מחזקת את יוקרתם של המחבלים שהתשתחררו. לכן אנו נתנגד בתוקף להעברת הכסף לרשות. אנחנו לא נפרוש מהממשלה, ולא נייצר סיבות למשבר, אבל נעשה הכל כדי שהכסף הזה לא יעבור. אנחנו חייבים פעם אחת לדעת לעמוד על שלנו ולא להתקפל תחת לחץ כזה או אחר".